I trasportatori da Izmir sò soddisfatti di l'applicazione di a Camera Termale

U focu di u populu di Izmir hè misuratu cù una camera termale
U focu di u populu di Izmir hè misuratu cù una camera termale

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà stallatu camere termiche in lochi cù alta densità umana durante l'epidemie di coronavirus. I citadini chì sò permessi in dopu chì a so temperatura hè misurata cù una camera termale sò soddisfatti di a pratica.

Pigliendu e precauzioni à u più altu livellu in Izmir per via di l'epidemie di coronavirus, a Municipalità Metropolitana hà postu camere termiche in 20 punti in a cità induve a densità di persone hè alta. In più di u Situ di i Trasportatori in Bornova, induve centinaie di persone entranu è partenu ogni ghjornu, è chì hè statu criticatu per questa densità in i primi ghjorni di a crisa, e camere termali sò state piazzate in u Mercatu di Verdura è Frutta in Buca, Izmir Intercity Bus. Terminal, è u Dipartimentu di u focu di a Municipalità Metropolitana A temperatura di l'impiegati è di i visitori hè misurata. I citadini chì a frebba hè sopra à u normale sò diretti à l'istituzioni sanitarie.

Hè statu ancu postu nantu à u situ di i Trasportatori

I cunduttori, chì a temperatura hè misurata una per una per mezu di a camera termale installata à l'entrata di u situ di i Trasportatori, sò soddisfatti di l'applicazione. Fikret Akdemir, Vicepresidente di u Situ di i Trasportatori, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana per l'applicazione è hà dettu: "Ci anu aiutatu purtendu una camera termica cusì. Sta situazione hè assai vantaghju per noi. Perchè avemu ancu u prublema di prutezzione di a nostra salute. "À u listessu tempu, avemu da prutege a salute di i nostri amichi camionisti chì venenu da fora", disse. Fikret Akdemir hà dettu chì i cunduttori sò entrati in u situ sottu u cuntrollu di a polizia: "Quelli chì venenu quì entranu in u situ mantenendu a distanza seguente è tornanu dopu avè finitu a so attività. Nanzu, 3 mila persone venenu à u situ di i Trasportatori ogni ghjornu, ma avà u numeru di persone chì venenu varieghja trà 700 è mille persone. "Mantenemu stu locu sottu cuntrollu quantu pudemu", disse.

"A camera termica ci hà furnitu una grande comodità"

İhsan Yılmazoğlu, chì hà dettu chì vene spessu à u situ di i Trasportatori, hà dichjaratu ch'elli vedenu i benefici di l'applicazione. Yılmazoğlu hà dettu: "Prima chì a camera termica vene, stavamu cuntrollandu cù e nostre mani. E misurazioni sò state fatte cù i picculi apparecchi. Hè per quessa chì eramu in cuntattu constante cù l'altri. Questa camera ci hà furnitu una grande comodità. Avà a ghjente sapi ciò chì deve fà. Più in ordine. "Ognunu passa per questu tunnel è piglia a so temperatura", disse. U driver İrfan Altınege hà dettu: "Purtà e precauzioni hè impurtante per tutti. "Ognunu deve cumpiendu a rispunsabilità necessaria", disse. Mehmet Yaşa, unu di i cummercianti di u situ, hà dettu: "Misuranu a nostra temperatura in ogni locu. Per noi sta app hè assai bona. "Hè impurtante per a salute", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*