İBB era cù a ghjente di Istanbul in ogni zona durante u curfew

Ibb era cù l'Istambuli in a pruibizione di esce, da u trasportu à a pulizia, da u pane à l'acqua.
Ibb era cù l'Istambuli in a pruibizione di esce, da u trasportu à a pulizia, da u pane à l'acqua.

IMM era nantu à u campu durante u curfew di 18 ore, chì hè statu implementatu per copre e date di u 19 è u 48 d'aprile cum'è parte di e misure coronavirus. İBB hà cuntinuatu à serve cù 17 mila persone.

İBB hà cuntinuatu i so servizii cù i so 17 mila persone durante u curfew. Cuntinuendu e so attività in ogni campu, da u trasportu à a pulizia, da u pane à l'acqua, İBB hà apprufittatu di a vacanza in a cità è accelerà i so prughjetti infrastrutturali.

Acqua è Pane da IMM

A filiale İBB Halk Ekmek AŞ (IHE) hà pruduttu pane operandu e so fabbriche 3 à piena capacità. Mentre i pani pruduciutu sò stati offerti in vendita in 535 chioschi IHE in Istanbul, un totale di 2375 persone anu participatu à a produzzione per dui ghjorni.

Hamidiye AŞ, un'altra filiale di İBB, hà cuntinuatu à pruduce buttigli d'acqua è buttigli per animali domestici cù i so 215 impiegati. Cù 363 veiculi, 760 impiegati è 200 rivenditori, i bisogni d'acqua di i Istanbuliti sò stati soddisfatti da Hamidiye AŞ.

I servizii di trasportu ùn anu micca disturbatu

IETT per i funzionari, in particulare u persunale di salute, chì sò fora di u curfew; Trà 07:00-10:00 in a matina è 17:00-20:00 in a sera, hà travagliatu cù 445 linee è 4 mila 636 servizii di autobus. Inoltre, i sistemi ferroviari è e linee di cità cuntinueghjanu à operare in tuttu u weekend. E linee M1, M2, M3, M4, M5, T1 è T4 operate da METRO AŞ operavanu à intervalli di mezz'ora trà 2:07-00:10 è 00:17-00:20 durante u curfew di 00 ghjorni. City Lines, invece, hà purtatu 280 passageri fendu 16 viaghji in 7 linee cù un totale di 60 persone è 1286 navi.

İSKİ è İGDAŞ eranu in u campu

Direzzione Generale İSKİ, una di e filiali di IMM; Hà assicuratu chì ùn ci hè micca una carenza d'acqua durante i ghjorni di quarantena, avè abbastanza persunale per a sicurità di stazioni di trattamentu di l'acqua è di stazioni è impianti di acque reflue.

A filiale İBB İGDAŞ AŞ, invece, hà furnitu servizii in 7/24 Risposta d'Emergenza, call center è logistica (Trasportu, pulizia, alimentazione, etc.) cù un totale di 48 persone in turni per 747 ore. 7/24 E squadre di Risposta d'Emergenza anu furnitu gas naturale à 432 milioni di residenti di Istanbul ininterrottamente è in modu sicuru, cù 315 impiegati sabbatu è 16 dumenica.

Alcuni di i prughjetti infrastrutturali realizati da İSKİ, fora di l'approvvigionamentu d'acqua à i citadini, sò i seguenti:

  • Kadıköy Per risolve u prublema di l'acqua residuale è di l'acqua di tempesta chì ùn hè micca stata risolta dapoi parechji anni in Rıhtım Caddesi, i travaglii di custruzzione di una linea di acque reflue di 1500 metri di lunghezza sò iniziati. Inoltre, in u scopu di u studiu, a linea di trasmissione di l'acqua potabile di a regione hè stata rinnuvata.
  • In a piazza Üsküdar, sò realizati i travaglii di cunnessione di u tunnel di l'acqua di piovana di 11.8 km di lunghezza è u cullettore à u mare, chì metterà fine à l'incursioni di l'acqua di piovana chì si verificanu dopu à ogni pioggia forte è causanu a fusione di u mare è di a terra.
  • A rinnuvazione di a nostra linea principale di trasmissione di l'acqua potabile cù un diametru di 800 millimetri è una lunghezza di 120 metri, chì hà finitu a so vita ecunomica in Beykoz Beach, hè stata cumpletata.
  • In parte di l'Opere di Migliuramentu di Kurbağalıdere, a traversata di u Ponte Göztepe E-5 hè stata finita è u trafficu hè statu apertu in a direzzione di Harem - Ankara.

Pulite di e piazze è strade di a cità

A filiale di İBB, İSTAÇ AŞ, hà disinfettatu e piazze è e strade di a cità in modu intensivu è programmaticu, cù un totale di 389 persone, 223 da a parte europea è 612 da a parte anatolica, durante u curfew. Inoltre, tutte e fermate di metrobus è autobus sò state disinfettate da e squadre İSTAÇ è preparate à u principiu di a settimana. Una zona di a dimensione di 80 campi di football hè stata lavata cù un totale di 116 veiculi di lavaggio in dui ghjorni.

A Pulizzia sia Supervisata è Supportata

E squadre di Constabulary İBB anu cuntinuatu i so funzioni in turni cù u persunale di 1822. A polizia hà fattu cuntrolli è annunzii nantu à e principali arterie, piazze è spiagge in tutta a pruibizione. 625 posti di travagliu è 107 stazioni di carburante, 72 forni, 8 battelli, 8 pier sò stati inspeccionati da a Pulizzia. U sustegnu di u trasportu hè statu furnitu da a polizia à un totale di 104 persone, soprattuttu prufessiunali di salute è travagliadori di farmacia, chì vulianu ghjunghje à u so postu di duvere, per furmà in istituzioni sanitarie è farmacie. Inoltre, 31 citadini chì ùn puderanu micca esce in a strada, cum'è quelli chì sò stati liberati da l'uspidale sò stati lasciati in e so residenze, è quelli chì avianu bisognu di medicina sò stati trasportati in a farmacia, sò stati assistiti in cunfurmità cù e so dumande i bisogni sò stati soddisfatti, è 12 veiculi chì avianu malfunzionatu sò stati furniti cù supportu di rimorchiu.

5 mila tunnillati di asfaltu sò stati posti, u scopu hè 500 mila tunnellati

İBB hà ancu cuntinuatu i so travaglii di mantenimentu è di riparazione di strada nantu à e arterie principali di a cità. Un altru 5 mila tunnellate di asfaltu sò stati posti stu weekend nantu à e strade chì sò state svuotate per via di u curfew. L'obiettivu hè di migliurà a cundizione di e strade è e strade di Istanbul cù 500 mila tunnellate di pavimentazione di asfaltu in i prossimi dui mesi.

I nostri Amici di a Strada ùn sò micca scurdati

E squadre İBB, da u latu anatolianu, per svià l'animali; Beykoz, Cekmekoy, Uskudar, Pendik, Kartal, Maltepe Kadıköy, hà datu circa 17 340 kg di manciari secchi in punti 2.000 in XNUMX distretti di u latu europeu, à dì Arnavutköy, Sarıyer, Beşiktaş, Beyoğlu, Fatih, Bakırköy, Sultangazi, Avcılar, Silivri, Eyüpsultan.

I studii cuntinuavanu in ogni campu

Alcune di l'altri travaglii realizati da IMM durante u weekend ponu esse listati cusì:

  • ALO 153 era à u capu di e funzioni di White Desk.
  • U serviziu di alloghju hè statu furnitu à 1400 travagliadori di salute.
  • İSPER AŞ, cù 1644 persunale u sabbatu è 1542 persunale dumenica; Hà sustinutu i sforzi per prevene l'interruzzione di i servizii in parechje spazii da l'uspidale à a cura di i disabili, da a pulizia di i toilette à i servizii funebri, da l'alimentazione di l'animali vaganti à e relazioni pubbliche.
  • ISTON, cù u so persunale 96  E-5 Autostrada Beylikdüzü Metrobus Station Pedestrian Overpass, Kadıköy Cuntinuò u so travagliu nantu à u Parcu Kurbağalıdere Yoğurtçu Moda Arası Strutture di Mare è Custruzzione di Paesaggistica è a Grande Stazione di Autobus di Istanbul.
  • Boğaziçi Yönetim AŞ era in turnu cù un totale di 385 persone, in particulare in spazii di pulizia è tecnichi, durante u curfew impostu u weekend.
  • ISBAK AŞ, cù a so squadra di 55 persone, hà realizatu studii di cuntrollu di signalazione in tutta a cità.
  • İSPARK: Hà servitu cù 191 impiegati in Alibeyköy Pocket Bus Terminal, Büyük İstanbul Bus Terminal, İstinye è Tarabya Marina, Bayrampaşa Vegetable and Fruit Market, Kozyatağı Vegetable and Fruit Market è Gürpınar Fish Market.
  • ISTTELKOM AŞ hà travagliatu in turni cù un totale di 10 esperti tecnichi, 8 in servizii IMM Data Center, 4 in servizii WiFi è 22 in servizii radio. servizii WiFi IMM; arrivò à i residenti di Istanbul ininterrottamente cù u so persunale publicu.
  • İSTGÜVEN AŞ era à l'iniziu di e so funzioni cù 4940 persone.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*