IMM hà ricivutu un certificatu d'incentivazione per l'investimentu in Metro

ibb hà ricevutu un certificatu d'incentivazione per l'investimentu in metro
ibb hà ricevutu un certificatu d'incentivazione per l'investimentu in metro

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà ricevutu un certificatu d'incentivazione per un investimentu di trasportu di passageri urbani in metro di 433 chilometri di lunghezza in Istanbul cun un valore d'investimentu di 13 milioni di TL.

In u frivaru, 671 istituzioni è urganisazioni sò stati dati certificati d'incentive cù una quantità d'investimentu di 12.64 miliardi TL, chì includenu diverse esenzioni fiscali è sconti è supporti di prime d'assicuranza.

Sicondu a lista annessa à i certificati d'incentive d'investimentu di ferraghju publicatu in l'emissione d'oghje di u Gazzetta Ufficiale, l'investimenti fissi di l'istituzioni è l'urganisazioni chì anu ricivutu certificati d'incentive sò stati determinati cum'è 12.64 miliardi TL, è a quantità di machini è equipaghji da esse impurtati in questu. cuntestu hè statu determinatu cum'è 862 milioni di dollari. In u scopu di i certificati d'incentivazione, l'impiegazione di 22.071 XNUMX persone hè prevista.

A MUNICIPALITÀ METROPOLITANA DI ISTANBUL RICIVIU INCENTIVA PER L'INVESTIMENTI IN METRO

In questu scopu, a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà ancu ricevutu incentivi per un investimentu di trasportu di passageri urbani in metro di 433 chilometri di lunghezza in Istanbul cun un valore d'investimentu di 13 milioni di TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*