İmamoğlu "A prova Covit-9 di 19 Drivers di Metro hè stata pusitiva" U curfew hè necessariu

U test di covit di u cunduttore di u metro di Imamoglu hè pusitivu, hè necessaria una pruibizione di strada
U test di covit di u cunduttore di u metro di Imamoglu hè pusitivu, hè necessaria una pruibizione di strada

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, Scrittori di u ghjurnale di decisione Ahmet Taşgetiren, Elif Çakır è Yıldıray Oğur dumande nantu à l'epidemie di coronavirus, YouTube rispostu in u prugramma in diretta À a quistione "Quante persone ùn ponu ancu stà in casa in Istanbul", İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, ci hè un usu di trasportu publicu di 700 mila in Istanbul. L'usu di veiculi privati ​​hè ancu abbastanza altu. Questu ci rende triste. Ùn hè micca à u livellu chì vulemu dopu a pruibizione sottu à l'età di 20 anni. Di sicuru, hè piacevule chì 85% di a sucietà cumpia cù sta chjama. Questu hè veramente un bonu tarifu. Pudemu attribuisce à l'Istanbuliti cum'è una attitudine rispettabile in u mondu, ma ci sò facilità chì travaglianu seriu in Istanbul. Quandu si vede in questu sensu, predichemu chì pò esse una populazione di circa 2-2,5 milioni in a strada in Istanbul. Questu hè ancu una seria minaccia ".

"2,5 MILIONI DI PERSONE IN STRADA hè UNA MINACCIA PER ISTANBUL"

İmamoğlu hà dettu: "Dite chì ci deve esse un curfew strettu per almenu 2 settimane per Istanbul. Ankara, invece, implementa un curfew più flessibile. Chì ghjè u mutivu di a vostra dumanda insistente per un curfew?" Rispose brevemente cusì: "U mo suggerimentu per un curfew di 2-3 settimane ùn hè micca u mo suggerimentu persunale. Ùn pò esse in ogni modu. Perchè ùn deve esse micca una decisione pulitica, ma una decisione scientifica. S'ellu hè nantu à una basa scientifica, deve esse fattu; S'ellu ùn si mette micca, ùn deve esse fattu in ogni modu. Tramindui in cunfurmità cù u rapportu di u Cunsigliu di Scienze chì avemu urganizatu in IMM è secondu e dichjarazioni di i scientisti è di e persone medichi in a riunione di u Cunsigliu di Pandemia urganizata da u Governatore di Istanbul, chì avemu pussutu assistisce duie volte. Un altru hè a mo sensazione; Si dice chì u Cunsigliu di Scienza in Ankara hà ancu fattu dichjarazioni in questa direzzione. Certi membri l'esprimenu esattamente. Hè una situazione chì un prucessu epidemicu chì ùn hà micca medicina è vaccina pò esse impeditu solu da l'isolamentu. I nostri ragiuni sò chjaru. Mentre esprimemu a nostra ragione per questu, dicemu u seguente: E persone chì duveranu avè u serviziu ubligatoriu esce in u campu, è tutti l'altri fermanu in casa. A parolla "tutti duverebbe dichjarà a so propria quarantena" appartene à u nostru Onorevole Ministru di a Salute. Hè una minaccia chì u 2 per centu chì ùn pò micca fà questu, mentre face una definizione cusì chjara, crea una populazione di quasi 15 milioni in Istanbul. Ùn mi stancu micca di sprimela, l’aghju sempre, ma i mo spressioni mancanu di u tempu. Cù ogni tempu chì passa, rende micca necessariu. In questu rispettu, campemu forse in l'ultimi ghjorni di sta pruposta scientificamente fundata, chì pensemu bè fundata. Perchè stu cuntattu è u cuntattu in a sucità cresce ghjornu per ghjornu. Istanbul duveria chjude completamente i cuntatti. Istanbul deve esse completamente isolata in e so case per 2,5-2 settimane. Noi, cù tutte l'istituzioni è e municipalità di u nostru statu, simu capaci di affruntà questu ".

"QUANDA A DENSITÀ DIMINU, I RISCHI REDUCERÀ"

Dicendu: "Avemu a ghjente chì serve", İmamoğlu hà dettu, "Per esempiu, avemu cunduttori chì guidanu u metro trà Kirazlı è Başakehir. I nostri 9 cunduttori di metro anu testatu pusitivu per Covit-19. Chì avemu fattu ? Avemu trasferitu i nostri amichi da diversi posti, i nostri amichi chì eranu dispunibuli per quella licenza. Cume, un altru prublema; Aghju amichi di bus driver in IETT. Aieri, aghju visitatu 2 spots. Vi daraghju un numeru. Avemu 4 mila 976 cunduttori in IETT. Ma avemu permessu à e persone cun malatie croniche è quelli chì anu bisognu à esse prutetti, micca solu in IETT, ma in tutte e nostre istituzioni. Attualmente, 431 di i nostri impiegati sò in licenza automatica. Quelli chì ponu travaglià da a so casa cuntribuiscenu à noi da casa o anu pagatu permessu. In u campu, avemu cunduttori sottu à sta minaccia. Dopu tuttu, se questu espansionismu cuntinueghja, mette in grande risicu e persone chì facenu u vostru serviziu ubligatoriu. I prufessiunali di a salute sò quelli chì portanu u risicu più seriu in questu sensu. Se rallentemu u nostru ritmu di diffusione, puderete mette i servizii di i nostri prufessiunali di salute in un tempu raghjone in una certa misura. Quandu a so densità diminuisce, i so risichi diminuiranu ", disse.

"RUNCIAMU E DONAZIONI À A GUVERNATURA"

Imamoglu, à a quistione di quantu l'IMM risponde à e persone in bisognu, hà dettu: "Sapete ciò chì aghju trattatu avà? Sò interessatu à u prublema prima di cumincià à parlà cun voi. Trattu cù 7 mila applicazioni in 450 ghjorni. Ci sò 450 mila applicazioni novi. Ci dici; "Aghju bisognu, mandate mi manghjà". Ci hè una miseria ecunomica enormosa. Semu di fronte à una gestione di prucessu difficiule. Semu in una pusizioni di furnisce assistenza suciale à 230 mila famiglie. Pruvamu ancu di valutà e novi applicazioni, apre a registrazione è cuntribuisce à elli rapidamente. A settimana passata, avemu avutu una quantità di donazione. Partendu da quì, attualmente distribuemu carte à 9 500 persone. Ogni ghjornu, prisentamu 2000-2500 pacchi à l'indirizzi personalmente. A maiò parte di questi sò gestiti da donazioni in natura chì venenu à noi. À u listessu tempu, avemu acquistatu 500 mila pacchi, chì sò stati cunclusi eri. Cuminciamu à sparghje rapidamente. Gestemu a logistica da una banda è u finanziamentu da l'altra. Per d 'altra banda, cuntinuemu à furnisce donazioni chì i nostri citadini dirigenu à noi in u listessu modu basatu nantu à a nostra autorità legale. Avemu ancu pigliatu i passi per notificà e donazioni fatte à noi à u guvernatore. Ùn hè mai statu fattu prima. Aghju dettu: "Lasciate u nostru statu sapè quale hà donatu à noi". Se u Ministeru hà bisognu à piglià l'azzioni annantu à questa materia, o ci avvisarà o agirà stessu. Vogliu dichjarà chì i passi sò stati fatti in questu sensu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*