U Governatore di Istanbul piglia Nove Misure per Mantene a Distanza Suciali in u Trasportu Pùblicu

U Governatore di Istanbul hà pigliatu novi misure per mantene a distanza suciale in u trasportu publicu
U Governatore di Istanbul hà pigliatu novi misure per mantene a distanza suciale in u trasportu publicu

A Guvernazione di Istanbul hà annunziatu e misure è e decisioni per mantene a distanza suciale in u trasportu publicu, in vigore da 13:2020 u luni 05.00 aprile XNUMX.

In a dichjarazione fatta da u Guvernatore di Istanbul, hè statu dettu:

E misure è e decisioni per mantene a distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu sò pigliate da u Cunsigliu Generale di Igiene Provinciale per mantene a distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu, in i veiculi di trasportu publicu (metro, metrobus, Marmaray, tram, IETT, trasportu publicu privatu) chì operanu. in Istanbul (sistemi terrestri, marittimi è ferroviarii, cumpresi autobus è Istanbul Bus Inc.)

1u-) Tutti i cunduttori è i passageri sò tenuti à portà maschere. Quelli chì ùn usanu micca maschere ùn saranu micca ammessi in i veiculi di trasportu publicu, è seranu imposte penalità separate à i cunduttori è i passageri chì si trovanu senza maschere,

2u-) A causa di u fallimentu di mantene a distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu "se u 50 per centu di a capacità di trasportu di i passageri hè pigliatu";

  • Ùn permettenu micca i passageri à pusà in più di 50 per centu di u numeru di posti,
  • U numaru di passageri in piedi hè limitatu à micca più di a mità di i passageri seduti,
  • U latu di u corridoiu di i posti di dui persone in i veiculi deve esse lasciatu viotu, chì permette à i passageri di viaghjà in i posti vicinu à a finestra,

3u-) Per fà più faciule per i passageri chì viaghjanu o chì aspettanu à a fermata per rispettà a distanza suciale, i marcati necessarii (etichette, etc.) deve esse fattu in e tappe è in l'internu di u veiculu.

4u-) U disinfettante liquidu di e mani hè dispunibule in tutti i veiculi di trasportu publicu è fermate.

5u-) Ammende amministrative seranu imposte à quelli chì violanu e misure sopra citate in cunfurmità cù l'articulu 1593 di a Legge Generale di Igiene N ° 282.

6u-) Hè statu decisu da l'amministrazioni pertinenti di fà arrangiamenti per aumentà u numeru di viaghji per mantene a distanza suciale in i veiculi è per prevene a vittimizazione di i nostri citadini, è per annunzià l'arrangiamenti à u publicu.

  • E decisioni seranu implementate da 13:2020 u luni 05.00 d'aprile XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*