Konya hè diventatu un mudellu cù e misure chì piglia in u trasportu publicu

Konya divintò un mudellu in u trasportu publicu
Konya divintò un mudellu in u trasportu publicu

A Municipalità Metropolitana di Konya, chì disinfetta regularmente i veiculi di trasportu publicu in u scopu di u novu tipu di misure coronavirus, implementa regulamenti in cunfurmità cù e regule di distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu per a salute di i citadini. Cuntinuendu a distribuzione di maschere gratuiti in u trasportu publicu è installendu disinfettanti di e mani in i veiculi, u Metropolitanu hè ancu diventatu un mudellu in u trasportu publicu cù e misure chì hà implementatu.

Dapoi u primu ghjornu di l'epidemie in Turchia, a Municipalità Metropolitana di Konya, chì hà pigliatu misure strette in u trasportu publicu è hà assicuratu chì i citadini viaghjanu in modu più sicuru, in più di i so travaglii regulari di disinfezione; Face diversi arrangiamenti in autobus è tram, in particulare per i passageri per rispettà a distanza suciale.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì a rata di usu di i veiculi di trasportu publicu hè diminuita à 18 per centu, è chì i voli sò stati riprogrammati in cunseguenza; Ellu disse chì realizanu voli intensivi in ​​cunfurmità cù e regule di distanza suciale, soprattuttu durante l'ore di andà à u travagliu è di vultà à u travagliu.

Nutendu chì a distanza suciale hè estremamente impurtante in i veiculi di trasportu publicu, u presidente Altay hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu diverse misure è realizatu inspezioni per questu scopu. Nutendu chì e lettere d'avvertimentu seranu scritte davanti à l'autobus chì sò pieni in cunfurmità cù a distanza suciale è chì nisun passageru serà accettatu in l'autobus pieni, Altay hà dettu: "Femu tuttu ciò chì hè necessariu per a salute è a sicurità di i nostri. concittadini. Dumandemu à i nostri citadini di seguità e regule di distanza suciale in i veiculi di trasportu publicu. Ùn andemu micca in l'autobus chì dicenu pienu. I nostri autobus serve cum'è necessariu. In casu di densità, i voli supplementari sò aghjuntu rapidamente. Spergu, avemu da passà stu prucessu inseme ", disse.

U DISINFECTANT MANU hè stallatu nantu à l'autobus

A Municipalità Metropolitana di Konya, chì hè statu un mudellu in u trasportu publicu cù e misure chì hà implementatu da u ghjornu chì l'epidemie di coronavirus hà iniziatu, hà ancu installatu disinfettanti per e mani in i veiculi di trasportu publicu dopu chì u trasportu publicu si ferma. A Municipalità Metropolitana di Konya, chì avia prima appesu avvisi per rispettà a distanza suciale nantu à i sedili, hà incollatu l'imaghjini chì ricurdenu e regule di distanza suciale in u pianu di i veiculi in modu chì i passageri in piedi rispettanu ancu a distanza.

A DISTRIBUZIONE GRATUITA DI MASCHERA CONTINUA

Cuntinuendu à distribuisce maschere prodotte da KOMEK gratuitamente à i citadini à i fermate di u trasportu publicu dopu l'introduzione di u requisitu di a maschera, a Municipalità Metropolitana di Konya hà ancu implementatu l'applicazione di cabina trasparente in autobus per a sicurità di i passageri è di i cunduttori.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*