U sustegnu di u trasportu per i prufessiunali di a salute cuntinua in Konya

U sustegnu di trasportu à i prufessiunali di a salute cuntinueghja in Konya
U sustegnu di trasportu à i prufessiunali di a salute cuntinueghja in Konya

A Municipalità Metropolitana di Konya hà furnitu u trasportu di i travagliadori sanitari in Konya in autobus da u primu ghjornu di u curfew. A Municipalità Metropolitana hà da cuntinuà à furnisce u trasportu di i travagliadori sanitari à l'uspitali è i lochi induve stanu durante u curfew di 3 ghjorni.

A Municipalità Metropolitana di Konya continuarà à furnisce u trasportu di u persunale di salute chì travaglia in ospedali privati ​​​​è publici durante u curfew per via di l'epidemie di coronavirus.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ringraziatu tutti i prufessiunali di a salute chì anu travagliatu duru per cumbatte u coronavirus è hà ricurdatu chì anu pigliatu tutte e precauzioni per impediscenu à i prufessiunali di a salute di avè difficultà in u trasportu da u primu ghjornu chì u virus hè statu rilevatu in u nostru paese.

Dichjarà chì anu cuntinuatu u serviziu di trasportu in modu chì i travagliadori sanitari ùn saranu micca vittime in i ghjorni chì u curfew hè statu prima appiicatu, u presidente Altay hà dettu: "In cunfurmità cù e misure contr'à coronavirus, una restrizione di strada di 1 ghjorni serà applicata in Vennari u 3 di maghju. In questu prucessu, continueremu u trasportu di i nostri travagliadori sanitari chì travaglianu in ospedali publichi è privati ​​​​senza prublemi. Chì pudemu fà per i nostri travagliadori sanitari chì mettenu a so vita in ligna per noi? Spergu chì passeremu stu prucessu u più prestu pussibule cù a so determinazione è a determinazione di i nostri compatrioti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*