L'aeroportu di Trabzon chjusu à i voli per 1 mese

L'aeroportu di Trabzon era chjusu à i voli per via di mantenimentu di a pista
L'aeroportu di Trabzon era chjusu à i voli per via di mantenimentu di a pista

A pista di l'aeroportu di Trabzon, chì hè trà i più impurtanti aeroporti in Turchia è induve più di 29 mila aerei sbarcanu è decollanu annu, hè stata presa in mantenimentu. A municipalità metropolitana di Trabzon hà fattu una grande cuntribuzione à u so bilanciu acquistendu u materiale di l'infrastruttura da a rinuvazione di a pista.

L'aeroportu di Trabzon hè statu chjusu à i voli per circa 1 mese per via di mantenimentu di a pista. A Municipalità Metropolitana hà cuntattatu l'autorità di l'Aeroportu di Trabzon per cullà u materiale da esse cacciatu da a pista è utilizatu cum'è rifiuti. A Municipalità Metropolitana, chì hà pigliatu l'azzione dopu chì l'autorità di l'aeroportu anu ricevutu l'appruvazioni di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu una grande cuntribuzione à u so bilanciu, trascinendu u materiale estratto da l'area à i so propri siti di custruzzione cù machini di custruzzione. U 40 per centu di e 15 mila tunnellate di materiale pigliatu da l'area di a pista di l'aeroportu di Trabzon è acquistatu da a Municipalità Metropolitana seranu utilizati per a custruzzione di asfaltu, è u restu pò esse usatu cum'è materiale infrastrutturali.

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Trabzon, "Prima di a rinnuvazione di a pista di l'aeroportu, avemu cuntattatu l'autorità di l'Aeroportu di Trabzon è trasmettemu chì aspiremu à u materiale da esse eliminatu da a zona. Quandu u nostru Ministeriu hà rispostu positivamenti à a nostra dumanda, avemu cuminciatu subitu à travaglià cù i nostri equipaghji di custruzzione per rascà a pista. Traspurtendu 2 camioni di materiali à i nostri siti di custruzzione, avemu fattu un grande prufittu per l'infrastruttura è a produzzione di asfaltu. Ringraziemu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture per a so risposta pusitiva à a nostra dumanda.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*