Cuuperazione digitale per e PMI da u Ministeru di u Cummerciu, TOBB è Facebook

cooperazione digitale da u ministeru di u cummerciu tobb è facebook per e PMI
cooperazione digitale da u ministeru di u cummerciu tobb è facebook per e PMI

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di u Cummerciu, nantu à u portale, chì pò esse accessu via u situ web di "Facebook Station", u primu centru cumunitariu di Facebook in Turchia, cunsiglii, furmazione digitale, prugrammi è risorse.

In più di u sustegnu furnitu da u Ministeru à l'imprese, i video in quale i servizii di u Ministeru di u Cummerciu sò spartuti cù l'esplicazioni di l'esperti sò ancu spartuti nantu à u portale.

In u portale, induve i servizii pruposti da TOBB è Facebook à e PMI in Turchia sò ancu intrudutti, prugrammi in linea per e PMI cum'è "Stand Out with Facebook", "SMEs Crossing Borders" è "She Means Business" chì aiutanu à e donne intraprendituri à cultivà i so affari. imprese Ci sò furmazioni.

In a prima tappa, u portale includerà prugrammi per e PMI, è in a seconda tappa, a furmazione serà data à i cummercianti.

"Semu in cumunicazione constante cù PMI, Cummercianti è Industrie"

Cummentendu a cooperazione in quistione, u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà rimarcatu chì l'epidemie di Kovid-19, chì minaccia u mondu, hà ancu causatu un cambiamentu in certi abitudini di cunsumu è di vita, è hà dichjaratu chì questu cambiamentu furnisce u tempu d'utilizà e social media è in linea. piattaforme di più.

Dichjarà chì realizanu diverse attività di furmazione cum'è "Export Academy" è "Virtual Trade Academy" in l'ambiente digitale per permette à i citadini di accede à l'infurmazioni nantu à i servizii di u Ministeru in u modu più veloce è faciule, Pekcan hà dettu:

"In questu cuntestu, avemu ancu cooperatu cù Facebook. Ci sforzemu di digitalizà tutte e opere è e transazzione ligati à u nostru Ministeru è tutti i nostri servizii. Ci sforzemu di offre i nostri servizii à e nostre PMI, cummercianti, esportatori, cummircianti è citadini à u massimu pussibule cù i benefici di a digitalizazione. Vulemu chjamà à voi da sta piattaforma è vi ricurdà chì simu cun voi in i tempi difficili ".

Indittendu chì anu spiegatu i servizii è u sustegnu di u Ministeru cù cortometraggi, animazioni è video in u scopu di a cooperazione cù Facebook, Pekcan hà dettu: "Pudete avè infurmazione nantu à i servizii di u nostru Ministeru fighjenduli. In un futuru vicinu, i travaglii per i nostri cummercianti saranu ancu in stu portale. In questi ghjorni difficili, cuntinuemu à travaglià dura cù tutti i mo amichi per serve vi in ​​e vostre case ". usatu e frasi.

Enfatizendu chì cum'è u Ministeru, sò in cumunicazione constante cù PMI, cummercianti è settori è ascoltanu i so prublemi è i suggerimenti di suluzione, Pekcan hà dettu: "Semu sempre cù i nostri PMI, cummercianti è esportatori è simu pronti à dà ogni tipu di sustegnu. . Avemu una fede piena chì supereremu questi ghjorni difficili, rinforzendu inseme ". hà fattu a so valutazione.

"Mandate i vostri prublemi attraversu camere è scambii di merci"

U presidente di TOBB, Rifat Hisarcıklıoğlu, hà enfatizatu chì anu focu annantu à l'identificazione di e dumande è di i prublemi di l'imprenditori è di pruduce suluzioni da u primu ghjornu di l'epidemie, è hà dichjaratu chì u prucessu hè dinamicu è in questu cuntestu, e dumande è i prublemi devenu esse trasmessi à TOBB attraversu e camere. e scambii.

Dichjarà chì ùn ci hè micca spaziu per u pessimisimu in questu prucessu, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Ùn si senti mai solu. Semu quì. Semu nantu à u travagliu per voi. A cumunicazione hè assai impurtante. Avemu da agisce prestu. Fateci cunnosce i prublemi chì avete. Segnala i prublemi in modu chì pudemu trasmette à u nostru guvernu è circà una suluzione. L'imprenditore ùn si rinuncia mai, ùn si ferma, ùn si collassa. Credu chì stu prublema passerà. Aghju fiducia in tè ".

"Semu felici di sustene e nostre PMI"

Çağatay Pekyörür, Capu di u Dipartimentu di Pulitica Pubblica di Facebook, Turchia, hà dichjaratu ch'elli anu vistu chì e PMI sò unu di i partiti più affettati da stu prucessu, postu chì l'effetti di l'epidemie di Kovid-19 cuntinueghjanu in u mondu, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Noi, cum'è Facebook, simu felici di sustene e nostre PMI chì operanu in Turchia per mantene e so porte aperte. Cum'è una sucietà di tecnulugia chì offre facilità impurtanti à l'imprese chì volenu cuntinuà à cunnette cù i so clienti nantu à Internet durante u periodu epidemicu, travagliemu duramente per fà u nostru megliu per aiutà e PMI in u nostru paese à passà stu prucessu u più faciule pussibule. Credu chì aiuteremu e nostre PMI in Turchia à minimizzà e difficultà inespettate chì affrontanu durante stu tempu difficiule attraversu i nostri prugrammi di furmazione in linea è risorse nantu à a nostra pagina d'aiutu per e PMI, chì avemu implementatu inseme cù u Ministeru di Cummerciu è TOBB.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*