A municipalità di Dosemealti porta precauzioni per u virus Corona in ogni puntu di a cità

A municipalità di Dosemealti porta precauzioni per u virus corona in ogni puntu di a cità
A municipalità di Dosemealti porta precauzioni per u virus corona in ogni puntu di a cità

A municipalità di Döşemealtı cuntinueghja a so mobilizazione di pulizia è di disinfezione à piena velocità, chì hà iniziatu cum'è parte di i sforzi realizati per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19). E squadre, chì anu pulitu ogni centimetru di u distrittu, disinfettatu i spazii cumuni di Halil Akyüz Nursing Home è TOKİ Residences à a prima luce di a matina, è dopu i posti di travagliu publichi in a strada Mustafa Kemal Atatürk.

E squadre di a municipalità di Dosemealtı, chì puliscenu meticulosamente tutte e zone aduprate da i residenti di a casa di anziani, anu ancu iniziatu u travagliu di disinfezione è di disinfezione di e residenze Toki in u distrittu di Çubuk, chì di novu hà ricevutu una grande dumanda da i residenti. I sforzi di spraying cuntinueghjanu in tutti i spazii cumuni, parchi è giardini, cuntenituri di basura è rifugi di l'edificazioni residenziali Dosemealti Toki, induve campanu millaie di persone.

Dopu avè principiatu una mobilizazione in u distrittu in quantu à u coronavirus, chì hè diventatu una invasione glubale, e squadre di a Municipalità di Döşemealtı cuntinueghjanu à distribuisce maschere è disinfettanti in ogni casa, è ancu e dumande è e richieste di i nostri citadini di più di 65 anni chì ùn ponu micca. esce in a strada, è ancu a disinfezione di e case è di e zone di usu.

Mentre a pulizia di rutina di strade, strade, siti industriali, mercati chjusi, parchi è giardini, appartamenti è siti, è lavare cù acqua medicata cuntinueghja, a disinfezione di tutti i posti di travagliu, in particulare di a strada Mustafa Kemal Atatürk, hè stata iniziata. E squadre municipali cuntinueghjanu e so misure per prutege l'impiegati è i citadini da l'epidemie spraying tutti i posti di travagliu aperti.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*