PTT hà fattu pagamenti in casa à 8,4 milioni di persone

PTT hà fattu milioni di persone pagà in casa
PTT hà fattu milioni di persone pagà in casa

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu ch'elli anu finitu 19 milioni 8 mila transazzioni finu à avà in u scopu di l'aiutu in casa è i pagamenti di pensione per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-400).

Karaismailoğlu hà visitatu u PTT Hadımköy Cargo Processing Center, induve e maschere chì saranu distribuite gratuitamente in tutta a Turchia sò imballate è mandate à e filiali PTT.

Karaismailoğlu, chì hà esaminatu i prucessi di imballaggio in situ è ​​hà ricevutu informazioni da l'autorità, hà nutatu in a so dichjarazione à i ghjurnalisti quì chì u statu è a nazione si battenu una forte lotta, manu in manu è core à core, contr'à l'epidemie di Covid-19 chì hà affettatu u mondu sanu.

Dichjarà chì ogni citatinu è istituzione hà duveri impurtanti in questu prucessu, Karaismailoğlu hà spiegatu chì l'urganizazione postale, chì hà assuciatu funzioni storichi da u ghjornu chì hè stata fundata è hà ghjucatu un rolu vitale in i periodi di lotta naziunale, cuntinueghja u so travagliu cù a listessa comprensione. oghje.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'urganizazione PTT, chì hè in prima linea in tutte e cundizioni difficili, hè unu di i ligami più impurtanti in questu sforzu cù a so reta di imballaggio è distribuzione in a lotta contru l'epidemie.

Nutendu chì PTT hà iniziatu à prutege a vita di e persone cù i so 45 mila impiegati, più di 5 mila posti di travagliu è una flotta di più di 10 mila veiculi, Karaismailoğlu hà parlatu di l'attività chì anu realizatu da i primi ghjorni di l'epidemie.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu consegnatu pagamenti di pensione di vechja è di invalidità, è ancu pagamenti di u Fondu di Pensione, Bağ-Kur è SSK à a porta di i citadini, è spiegò chì anu fattu i so pagamenti à 4 milioni 400 mila famiglie in casa in linea cù u prugramma di sustegnu annunziatu da u guvernu.

"Ùn carchemu micca tariffu per u serviziu di carica è e maschere."

U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì i citadini ponu ancu deposità i so pagamenti à i so cunti di Verificazione Postale è i cunti IBAN nantu à dumanda, è hà dettu chì anu finitu circa 8 milioni 400 mila transazzioni finu à avà.

Dichjarà chì, in più di questi studii, anu cuminciatu u serviziu di distribuzione di maschere è u prucessu cuntinueghja, Karaismailoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Mentre a ghjente si batte per truvà maschere in parechji paesi di u mondu, e maschere furnite da u nostru guvernu è u Ministeru di a Salute sò furnite in casa di i nostri citadini da a nostra urganizazione PTT. In u scopu di stu impurtante compitu assuciatu da PTT, agimu in piena coordinazione cù i nostri ministeri è istituzioni pertinenti. E dumande di maschere fatte attraversu a piattaforma di e-commerce di PTT ePttAVM.com è l'e-Government sò state rapidamente mandate attraversu PTT Cargo per esse mandate à e case di i nostri citadini. Vogliu enfatizà un puntu di novu; "Cum'è PTT, ùn caricamu alcuna tassa per i pagamenti di pensione è assistenza fatti in casa è per a consegna di maschere".

"U livellu massimu di misure di igiene hè implementatu in l'ambienti di travagliu"

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì u persunale di PTT, cum'è i prufessiunali di a salute è e forze di sicurezza, hà travagliatu cun grande devozione in questu prucessu, è chì ci sò ancu citadini chì anu dumandatu à elli è vulianu vuluntarii per a distribuzione, è hà ringraziatu i dui impiegati di PTT. è quelli chì vulianu vuluntarii.

Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri citadini duveranu esse cunsulati in questa materia; I travaglii di imballaggio è distribuzione sò realizati in modu meticulosu, sicuru è disciplinatu cù una squadra forte. U livellu massimu di misure di igiene hè applicatu in ambienti di travagliu. "E maschere sò imballate in u quadru di e regule di igiene è mandate à l'indirizzi dopu stu prucessu". disse.

"Ùn andate micca in filiali PTT, salvu micca necessariu"

Enfatizendu chì travaglianu cù tutte e so forza per risponde à tutti i bisogni senza andà in filiali PTT, attraversu a distribuzione di maschere è tutti i servizii PTT offerti in Internet, Karaismailoğlu hà dettu chì u so scopu hè; Ellu hà sottolineatu chì "per assicurà chì i citadini stanu luntanu da stu ambiente pandemicu quantu pussibule".

Karaismailoğlu hà dettu: "Per quessa, chjamu di novu i nostri citadini, ùn andate micca in filiali PTT, salvu chì ùn hè necessariu per a vostra propria salute, a salute è a sicurità di i vostri amati è a nostra sucità. Per piacè stà in casa. " disse.

Karaismailoğlu, chì hà ribattutu chì ci era persone chì travaglianu duramente in questu prucessu, hà ringraziatu u Ministeru di l'Affari Interni è e so squadre, in particulare u Ministeru di a Salute, tutti l'altri impiegati in u settore privatu è u settore publicu, è tutti i citadini chì anu facilitatu e cose rispettu sinceramente di e misure pigliate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*