Karşıyaka è Porti di Ferry Bostanlı, Masquerade sò state piazzate

Maskmatic hè stata postu nantu à i moli di battelli di Karsiyaka è Bostanli.
Maskmatic hè stata postu nantu à i moli di battelli di Karsiyaka è Bostanli.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, dopu stazioni di metro per facilità l'accessu liberu di i citadini à e maschere mediche Karşıyaka è i moli di traghetti Bostanlı sò stati ancu posti nantu à i maschere. Applicazione Maskmatic Karşıyakahè statu accoltu da u

Dopu chì l'usu di maschere in i spazii publichi hè diventatu obligatoriu per via di l'epidemie di coronavirus, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà apertu e stazioni di metro per facilità l'accessu di i citadini à e maschere mediche. Karşıyaka è i moli di traghetti Bostanlı sò stati ancu posti nantu à i maschere. prima matina Karşıyaka Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir andendu à u Molu di Ferry Tunç Soyer ve Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà iniziatu l'applicazione Maskematik.

cù i citadini sohbet U presidente Soyer hà dichjaratu chì cuntinueghjanu i so sforzi per aumentà u numeru di maschilisti per assicurà chì e persone di Izmir ponu ghjunghje à a maschera in modu più còmode è sterile. U presidente Soyer hà dettu:KarşıyakaSiccomu ùn ci hè micca una stazione di metro in , avemu trovu a dumanda di sta regione ghjustificata. Continueremu à pruduce è furnisce maschere à i nostri citadini in modu sanu. Durante l'epidemie di coronavirus, avemu distribuitu maschere gratuiti à 1 milione 900 mila citadini. Cù l'aiutu di e maschere chì mettemu in e stazioni di metro da u 17 d'aprile, 13 mila maschere anu ghjuntu à a ghjente di Izmir in 433 ghjorni.

"Un grande pensamentu"

Karşıyaka U passageru Mustafa Yılmaz, chì usa a mascherata à u Wharf, hà dichjaratu ch'ellu hè assai felice chì stu serviziu hè diventatu generalizatu, è hà dettu: "Sò felice chì simu in Izmir, simu da Izmir. Mentre tutti in Turchia cercanu una maschera, pudemu ghjunghje facilmente. Hè una benedizzione. Grazie Presidente Tunç Soyer"dissi. Unu di i passageri, Sezai August, hà dichjaratu ch'ellu puderia cumprà un pacchettu di maschere assai facilmente cù a so carta Izmirim, è hà dettu: "Ùn l'aghju micca pussutu acquistà da a farmacia. Grazie à a masquematica messa da a nostra municipalità, aghju avutu a mo mascara. Grazie mille ", disse. Per andà in Konak ogni ghjornu Karşıyaka Dichjarà chì stava utilizendu u Pier, Suat Ünsal hà dettu: "A nostra municipalità hà digià distribuitu maschere ogni matina, ma aghju vistu stu serviziu è mi piace assai. Felicitazioni. Mostra a vostra carta Izmirim è vi dà un pacchettu. Hè una grande idea ", disse.

I passageri di u metro è di u battellu ponu uttene u pacchettu di maschere mostrendu a so carta İzmirim à u maskamatic internu dopu avè pagatu a tarifa di viaghju cù a carta İzmirim. Nisuna tarifa hè dedotta da a carta Izmirim in questa transazzione. Ci hè 5 maschere in u pacchettu. L'utilizatori di a carta Izmirim ponu cumprà un pacchettu di maschere una volta à settimana. Maskmatiks cù 17 stazioni di metro in Izmir Karşıyaka è i moli di u Ferry Bostanlı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*