Avvisu contr'à a frode di a carta di creditu da u Ministeru di u Cummerciu

Avvertimentu contra a fraude di carte di creditu da u ministeru di u cummerciu
Avvertimentu contra a fraude di carte di creditu da u ministeru di u cummerciu

U Ministeru di u Cummerciu hà avvirtutu i citadini contr'à tali frode, affirmannu chì i cunti di e social media chì dicenu chì "i tariffi di a carta di creditu sò rimbursati" cù u logu di una istituzione ufficiale o l'e-Government ùn deve esse rispettatu.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, recentemente, utilizendu i loghi di l'e-Government o di l'istituzioni ufficiali, in particulare nantu à i cunti di e social media, "A transazzione di rimborsu di e tasse di carte di creditu di i banche sò iniziate. Cliccate nantu à u ligame sopra per riceve u vostru rimborsu. Hè statu infurmatu chì alcuni di quelli chì anu spartutu in forma di spartera sò stati rilevati.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì sta informazione hè stata fatta per impedisce à i cunsumatori di esse malinformati è vittime, è hè statu ricurdatu chì cù a Legge nantu à a Prutezzione di i Consumatori, l'emittenti di carte sò obligati à offre à i cunsumatori un creditu. carta chì ùn paganu micca una quota di adesione annuale o un nome simile.

In a dichjarazione, l'articulu pertinente di u "Communiqué nantu à e Prucedure è Principii Riguardu à i Tassi per esse Raccolti da i Consumatori Finanziari" preparatu da a Banca Centrale di a Republica di Turchia basatu annantu à sta lege è entra in vigore u 7 di marzu, serà incaricà una quantità da esse determinata annualmente secondu e caratteristiche di e carte di creditu, è chì questi tariffi da e carte ponu esse pagati solu. Hè statu dichjaratu chì hà regulatu chì pò esse incaricatu annu dopu à u primu usu, chì hè debitu à u consumatore, è chì a quota annuale di adesione ùn pò micca esse cullighjata da e carte di creditu chì ùn sò micca attive per almenu 180 ghjorni, sempre chì fermanu inattivu.

"Attenzione à a frode"

Inoltre, hè statu nutatu in a dichjarazione chì a quota di adesione annuale di a carta di creditu hè cuntata trà e tariffi chì ponu esse pigliati da u cunsumadore:

"Secunnu u citatu regulamentu, i tariffi di carte ponu esse raccolti da e carte di creditu, è i cunti di e social media chì pretendenu chì i tariffi di a carta di creditu sò rimbursati cù l'istituzione ufficiale o u logu di e-Government ùn deve esse rispettatu, è i nostri citadini anu da esse attenti à tali frode. . In casu di ùn esse addebitati per i tariffi di a carta dumandati da l'istituzione emittente di a carta, per via di l'impegnu di shopping, etc., in casu di violazione di l'accordu cù i nostri cunsumatori, è in casu di scontru cù una pratica chì pò viole e disposizioni a legislazione sopra citata, prima di tuttu, hè necessariu di dumandà à l'istituzione emittente di a carta. Se a disputa cù l'emittente di a carta ùn pò esse risolta, pò dumandà à i "comitati d'arbitramentu di u cunsumu" per i disputi sottu 10 mila 390 TL in u scopu di a lege pertinente, è à i "tribunali di cunsumu" per i disputi chì superanu stu ammontu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*