L'orgogliu di Turchia HÜRKUŞ parte per u 23 d'aprile

L'orgogliu hurkus di Turchia hè partitu per aprile
L'orgogliu hurkus di Turchia hè partitu per aprile

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) hà realizatu un volu di dimostrazione speciale per i zitelli in parte di e celebrazioni di u 23 anniversariu di u 1920 d'aprile di u 100. TUSAŞ hà purtatu l'eccitazione à e case trasmettendu in diretta da u cockpit di l'Aviò di Formazione Avanzata HÜRKUŞ per a prima volta.

Per chì i zitelli sperimentenu stu entusiasmu almenu in casa in u nostru paese, induve e celebrazioni sò limitate quist'annu in u scopu di coronavirus, TUSAŞ hà dimustratu sta sperienza à i zitelli trasmettendu in diretta da u cockpit per a prima volta cù a prima volta naziunale è naziunale di Turchia. aviò di furmazione HÜRKUŞ.

HÜRKUŞ, chì hè partitu sottu a direzzione di i piloti di prova Murat Özpala è Barbaros Demirbaş, si n'andò à alta altitudine cù l'audienza è hà purtatu l'entusiasmu à e case. Rispondendu à e dumande da e social media prima di u volu, Murat Özpala hà datu risposti piacevuli à e dumande interessanti da i zitelli.

Evaluendu u primu volu di dimostrazione cù HÜRKUŞ in Turchia è u 23 d'aprile, u direttore generale di TUSAŞ Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu in a so dichjarazione: "Sò assai felice chì questu avvenimentu di trasmissione in diretta, chì avemu tenutu per a prima volta in u cockpit, hè statu cumpletu cù successu. In u scopu di u coronavirus, chì hè cumbattutu intensamente in u nostru paese è in u mondu sanu, i nostri figlioli sperimentanu l'entusiasmu di u 23 d'aprile in casa quist'annu. Quessi ghjorni passeranu di sicuru, sta volta avemu fattu stu volu nantu à e social media, ma quandu u periodu di isolamentu hè finitu, aspittemu i ghjorni in cui fighjeremu u nostru HÜRKUŞ inseme in u celu cun entusiasmu. In questa occasione, una volta di più, celebreghju u 100 anniversariu di l'apertura di a nostra assemblea suprema è u nostru 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì hè un rigalu à i nostri figlioli, è vogliu ghjunghje à parechji più inseme in bona salute.

HÜRKUŞ-B Trainer Aircraft

In u scopu di u prughjettu HÜRKUŞ, hè destinatu à cuncepisce, sviluppà, pruduzzione di prototipu è certificazione internaziunale di un aereo di furmazione unicu chì risponde à i bisogni di l'aeronautica di furmazione di e Forze Armate Turche è avè una parte in u mercatu mundiale, utilizendu risorse domestiche. . L'aviò HÜRKUŞ, i dui prototipi di i quali sò stati cumpletati, anu ricevutu u "Certificatu di tipu di aereo TT11" da a DGCA l'2016 di lugliu 32. U stessu ghjornu, u Certificatu di a DGCA hè statu fattu validu per tutti i paesi europei da l'Agenzia Europea di Sicurezza di l'Aviazione (EASA). Cusì, HÜRKUŞ hè diventatu u primu aviò turcu à riceve un certificatu di tipu da l'Autorità Europea di l'Aviazione Civile.

E spedizioni di HÜRKUŞ-B à u 122u Squadron AKREP chì operanu in a Forza Aerea Turca sò previste per inizià in un futuru vicinu.

source: Industria di difesa ST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*