U presidente İmamoğlu hà fattu una data per Alibeyköy Eminönü Tram Line

A linea di tram Alibeykoy eminonu hè prevista per apre in dicembre
A linea di tram Alibeykoy eminonu hè prevista per apre in dicembre

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu investigazioni nantu à a Linea Tram Alibeyköy - Eminönü, una seccione di quale duverebbe esse rotta 1,3 chilometri per via di u colapsu in terra.

Pelin Alpkökin, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari, hà spartutu l'infurmazioni chì circa 6 pali seranu guidati longu a linea di 25 chilometri, cù lunghezze trà 60 è 250 metri, per via di i colaps prima ch'ella sia messa in serviziu. İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, avemu avutu à fà una tale operazione di pila à 1,3 chilometri, rompenduli". A linea hè stata messa in pruduzzione da l'antica amministrazione İBB in 2016, è dopu hè stata fermata per via di prublemi di finanziamentu. Dopu chì İmamoğlu è a so squadra hà pigliatu l'uffiziu, u travagliu nantu à a linea, chì u prublema di finanziamentu hè stata risolta, hè stata ripresa.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, Alibeyköy-Eminönü Tram Line Balat rùbbrica cantiere fattu investigazioni. Pelin Alpkökin, Capu di Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM, spiegò l'operazioni chì anu realizatu nantu à a linea à Imamoglu annantu à u pianu. Alpkökin hà dettu: "In verità, era un prughjettu finitu. Ma quì avemu cuminciatu à fà di novu. Circa 20 pali di 60 diverse tippi di diverse lunghezze, trà 3 è 250 metri, seranu cacciati. Vulemu finisce a produzzione di superstruttura cù pile à a fine di l'annu. Per avà, avemu un scopu di apre a distanza Cibali - Alibeyköy in dicembre 2020 ".

ALPKÖKİN: "I RAILS SONU POSITI DIRETTAMENTE SULLA ZONA DI RIEMPIMENTO"

In quantu à a struttura di u Cornu d'oru; Alpkökin hà dichjaratu chì l'area di riempimentu hè custituita da argilla assai afflitta nantu à u fondu di u mari è a roccia chjamata a furmazione di Tracia, è hà datu l'infurmazioni seguenti per l'operazioni di piling:

"In questa zona, falemu à a roccia. In u passatu, ùn ci era nunda quì, a piattaforma hè stata versata direttamente nantu à l'area di riempimentu, i rails sò stati posti. Ci era 53 insediamenti millimetri prima ancu un trenu passava sopra. Ùn era micca omogeneu, ogni placca si stalla in modu diversu in sè stessu. Questu hè induve si trova, ancu s'ellu ùn fate nunda. A terra hè veramente aspra. Ci era ancu metudi diffirenti; ma avemu usatu u metudu più sicuru, u metudu di sbarcu di roccia. Circa 8,8 chilometri di a linea di 6 chilometri serà un sistema di pila. Seguimu ancu a parte di 2,8 chilometri fora di a costa. Eru quì quandu si ruttu. Credimi, mi dispiace assai, ma hè qualcosa da fà ".

İMAMOĞLU: "Avemu da RUMPARE 1,3 KM SECTION"

Facendu una valutazione dopu a breve presentazione di Alpkökin, İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, per via di l'insediamentu in terra quì, secondu e ricerche è i rapporti di l'istruttori esperti, ùn ci hè ancu un tram, hè statu vistu chì una operazione hè stata. realizatu nantu à a terra piena quì. Travagliemu ghjornu è notte in quantu à a fine di sta linea à a fine di l'annu. Avemu avutu à rompe una parte di 1,3 chilometri quì. Cerchemu di corregge un tali sbagliu. Stu prucessu cuntinueghja finu à a fini d'aostu. A preparazione in altri punti cuntinueghja. Speremu, avemu a lotta per preparà sta linea à a fine di dicembre è avè un trammu chì viaghja da Cibali à Alibeyköy. Ma à 1,3 kilomitri, sfurtunatamenti, avemu avutu a rompe è a pila in u locu di i rails chì avemu vistu l'ultima volta. Tutti i nostri amichi travaglianu ghjornu è notte quì sottu a guida di a Sra Pelin. İmamoğlu hà seguitu l'operazione di battimentu di pila in a regione.

A STORIA DI A LINEA

Nant'à a linea di tramvia Eminönü-Alibeyköy, i travaglii di custruzzione chì sò cuminciati in 2016 da u Dipartimentu di u Sistema Ferroviario IMM è dopu ghjuntu à un fermu, i prublemi di finanziamentu sò stati risolti in u novu periodu è u prucessu di custruzzione hè statu acceleratu. Tuttavia, un prublema tecnicu significativu hè statu scontru in a custruzzione di a linea. Hè statu determinatu chì a parte di 2018 chilometri di u sistema ferroviariu, chì hè stata finita in uttrovi 1,3, hà prublemi di stabilimentu verticale, colapsu è slipping chì ùn si ponenu micca nantu à u sistema pilatu à un livellu chì impedisce l'operazione di tram in l'esistente. fundazione è e zone di terra sottu à u livellu di a ferrovia.

U TERRA DI L'HALIC ùn hè statu cunsideratu

E misurazioni è esami sò stati fatti in u campu da ingegneri IMM è accademichi esperti assignati da l'Università Sakarya. In u risultatu di l'esame, hè statu determinatu chì e cundizioni critiche di u terrenu specifichi di u Cornu d'Oro ùn sò micca stati cunsiderati durante a fase di cuncepimentu di a superstruttura di a linea di tram, è l'indagine in terra è l'investigazione di u campu ùn sò micca state realizate in modu adeguatu durante u prugettu. fase. Hè stata osservata chì stu muvimentu in terra irregulare è di 1,5 anni limitava a suluzione di u prublema cù misure supplementari è includenu grandi risichi per a sicurità operativa di u tram. In u risultatu di l'evaluazioni tecniche, era previstu chì u muvimentu di a terra cresce cù u tempu. Per quessa, hè statu determinatu chì a suluzione più apprupriata seria di rompe a seccione di fundazione di 1,3 chilometru di a linea, chì ùn si ferma micca nantu à u sistema di pila, è di ricustruisce. In questu cuntestu, tra Balat è Ayvansaray sò stati iniziati u smantellu di a superstruttura di u tram è i travaglii di demolizione di cimentu armatu, chì a produzzione hè stata finita in situ in 2018.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*