U presidente Şahin: "U Tunnel Karşıkaya serà finitu u più prestu pussibule"

U presidente Sahin Karsikaya Tunnel serà finitu u più prestu pussibule
U presidente Sahin Karsikaya Tunnel serà finitu u più prestu pussibule

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà esaminatu u travagliu chì hà iniziatu in i principali spazii di sollevamento di pesi, induve u trafficu di i veiculi hè diminuitu per via di u novu tipu di epidemia di Corona Virus (COVID-19). Cù i cummercianti lucali sohbet Şahin ascultò i so prublemi è e dumande.

In a lotta naziunale contr'à u Corona Virus, chì hà occupatu l'agenda di u paese in pocu tempu, a Municipalità Metropolitana, chì hà apprufittatu di u trafficu ridottu di i veiculi cù e circulari emesse da u Ministeru di l'Affari Interni, restringenu certi gruppi d'età per esce. i carrughji, l'interruzzione di u travagliu da parte di certi gruppi di occupazione, è l'appelli à "Stà in casa". In questu cuntestu, u sindaco di a municipalità metropolitana, Fatma Şahin, è a so squadra seguitanu i travaglii realizati momentu per mumentu è esaminanu in situ. U sindaco Şahin, esaminendu i travaglii di rinnuvamentu è di riparazione di a chjave di a strada di Karagöz, chì era prima chjusu à u trafficu di i veiculi à certe ore da l'Uffiziu di u Guvernatore di Gaziantep, hà dichjaratu chì a strada, chì combina a vita cummerciale di a cità cù a so struttura storica, piglià a so nova forma u più prestu pussibule. Ricordendu chì l'ultimu travagliu di rinnuvamentu hè statu fattu 7 anni fà durante a so presidenza, u presidente Şahin hà dettu chì l'assenza di trafficu hà facilitatu e cose.

U presidente Şahin, dopu cù a so squadra, hè un altru travagliu realizatu da u Metropolitan. Karşıyaka Visitatu u travagliu di allargamentu di a strada di u tunnel. Martyrkamil è Karşıyaka Hà dichjaratu chì u travagliu intrapresu serà finitu u più prestu pussibule, postu chì u tunnel, chì hè di grande impurtanza per ellu, ùn pò micca trattà a carica esistente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*