U Gruppu di Supportu Suciali Vefa in Denizli Beneficiarà di l'Autobus Municipali Gratis

u gruppu di sustegnu suciale di fideltà in Denizli prufittà di autobus municipali gratuiti
u gruppu di sustegnu suciale di fideltà in Denizli prufittà di autobus municipali gratuiti

In u scopu di e misure coronavirus, l'ufficiali di u Gruppu di Supportu Soziale Vefa, chì sò stati creati per risponde à i bisogni di i citadini di 65 anni è più è malati cronichi, puderanu prufittà di l'autobus di a Municipalità Metropolitana di Denizli gratuitamente.

Gruppu di Supportu Soziale Vefa, chì include l'impiegati di a Municipalità Metropolitana di Denizli, u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale, i cumuni distrettuali è l'istituzioni affine, stabilitu sottu a coordinazione di u Governatore di Denizli per assicurà chì i citadini di più di 65 anni è malati cronichi, chì ùn ponu micca esce. U scopu di e misure di coronavirus, ùn sò micca vittime è risponde à i so bisogni basi, puderanu prufittà di l'autobus di a Municipalità Metropolitana gratuitamente. . U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà annunziatu a facilità di trasportu purtata à Vefa Social Support Group nantu à i so cunti di e social media. U sindaco Zolan hà annunziatu chì i funzionari di u Gruppu di Supportu Sociale Vefa ponu prufittà di l'autobus di a cità gratuitamente.

"Sò un debitu di ringraziu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dichjaratu chì u Gruppu di Supportu Soziale Vefa travaglia cun successu in Denizli è hà dettu: "Cù u nostru Gruppu di Supportu Sociale di Lealtà, scuntremu i bisogni di i nostri anziani chì sò limitati à esce. I nostri amichi in u nostru Gruppu di Supportu Soziale Vefa mostranu un grande esempiu d'autosacrificiu in scuntrà i shopping è altri bisogni di i nostri citadini. Includemu questi fratelli, chì facenu sacrifici per i nostri anziani, in a nostra applicazione gratuita di autobus di cità ". Esprimendu chì avemu da esse uniti è inseme in a lotta contru u coronavirus, u sindaco Zolan hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​dissi: "Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì travaglianu in u nostru Gruppu di Supportu Soziale Vefa, chì travaglianu per risponde à i bisogni. di i nostri anziani assai preziosi ".

Quelli chì ponu benefiziu cù a carta d'identità di u Gruppu di Supportu Sociale Vefa

A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì prima hà decisu chì tutti i prufessiunali di a salute, i farmacisti è quelli chì travaglianu in farmacie ponu prufittà di l'autobus municipali gratuitamente, includerà i funzionari di u Gruppu di Supportu Soziale Vefa in questu gruppu da u venneri 3 d'aprile 2020. L'ufficiali di u Gruppu di Supportu Soziale Vefa puderanu imbarcà in l'autobus di a cità gratuitamente cù u so ID Vefa Social Support Group.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*