15 Novi Imprese Aperte in u Primu Trimestru in Istanbul, 7 Milla Imprese Chiuse

Mille cumpagnie novi sò state aperte in u primu trimestre in Istanbul, mille cumpagnie sò state chjuse
Mille cumpagnie novi sò state aperte in u primu trimestre in Istanbul, mille cumpagnie sò state chjuse

In Istanbul, induve u 43 per centu di l'esportazioni di Turchia sò realizati, l'esportazioni anu diminuitu da 36,9 per centu cumparatu à aprile di l'annu precedente. Mentre l'esportazioni diminuinu in l'industria di vestiti è vestiti pronti, anu aumentatu in l'industria di difesa è aerospaziale. U paese cù a più alta esportazione era Germania. Mentre l'esportazioni in Germania cadevanu, l'esportazioni in Cina anu aumentatu. In u primu trimestre, 15 mila cumpagnie novi sò state aperte in Istanbul, 7 mila cumpagnie sò state chjuse.

L'Uffiziu di Statistiche di Istanbul di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà publicatu u Bulletin di l'Ecunumia di i Mercati Reali d'Istanbul di Maghju 2020, chì valuta i mercati reali di Istanbul. I figuri di l'esportazioni sò stati discututi in dettagliu in u bulletin.

L'esportazioni sò diminuite da 36,9 per centu

L'esportazioni da Istanbul in aprile sò diminuite da 36,9 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è da 30,4 per centu in paragunà à u mese precedente è ammontanu à 3 milioni 662 milioni di dollari.

L'esportazioni totali diminuite da 11,8 per centu

Mentre l'esportazioni totali realizate à a fine d'aprile 2020 sò diminuite di 11,8 per centu cumparatu cù l'annu precedente, a diminuzione di l'esportazioni totali realizate in Turchia in u stessu periodu era di 13,3 per centu.

A parte di Istanbul in l'esportazioni totali hè aumentata

A parte di Istanbul in l'esportazioni totali hè aumentata da 1,4 per centu in aprile cumparatu cù u mese precedente è hè diventatu 43,9 per centu.

A più grande diminuzione di l'esportazioni hè stata in u settore di vestiti è vestiti pronti.

In April, u settore cù a più alta diminuzione di l'esportazioni totali da Istanbul era vestiti è vestiti pronti cun 58,2 per centu. L'esportazioni di prêt-à-porter è di vestiti sò diminuite di 487 milioni di dollari in paragunà à u mese precedente è ammontanu à 350 milioni di dollari.

Sustanze chimiche è prudutti classificate prima in l'esportazioni

U 18,4 per centu di l'espurtazioni in Aprile venenu da u settore di i materiali chimichi è i prudutti. Comparatu à u mese precedente, hè diminuitu da 137 milioni di dollari à 813 milioni di dollari. Stu settore, rispettivamente; Steel cù 455 milioni di dollari, vestiti pronti è vestiti cù 350 milioni di dollari, l'elettronica-elettronica cù 298 milioni di dollari è i metalli ferru è micca ferru cù 283 milioni di dollari.

L'esportazioni di l'Industria di Difesa è Aerospaziale anu aumentatu

In April, paragunatu à u mese precedente, l'esportazioni da l'industria di difesa è aerospaziale anu aumentatu da 65 milioni di dollari à 91 milioni di dollari. Altri settori induve l'espurtazioni anu aumentatu; aliva è oliu d'aliva, frutti secchi è prudutti, noci è prudutti.

L'esportazioni in Cina anu aumentatu dopu l'epidemie

Comparatu à u mese precedente, l'esportazioni in Cina anu aumentatu da 1,6 per centu è ammontavanu à 65 milioni di dollari.

A Germania hè stata prima trà i paesi esportatori

In April, 9,7 per centu di l'espurtazioni sò stati fatti in Germania. A Germania era seguita da i Stati Uniti, u Regnu Unitu, l'Italia è Israele, rispettivamente. Comparatu à u mese precedente, l'esportazioni da Istanbul à a Germania, u Regnu Unitu, l'Italia è l'Israele anu diminuitu, mentre chì l'esportazioni à i Stati Uniti anu aumentatu.

L'esportazioni da Istanbul à a Germania sò diminuite da 161 milioni di dollari in paragunà à l'aprili di l'annu precedente è sò diventate 356 milioni di dollari, mentre chì l'esportazioni in u Regnu Unitu sò diminuite da 191 milioni di dollari à 149 milioni. L'esportazioni à i Stati Uniti anu aumentatu da 46 milioni di dollari à 301 milioni di dollari.

15 novi cumpagnie aperte in Istanbul in i primi trè mesi

A fine di marzu 2019, 12 mila 739 novi cumpagnie cuminciaru à operare, mentre chì sta cifra hè aumentata à 2020 mila 15 in 308. Mentre chì u numeru di cumpagnie di capitali stranieri stabilitu era 985, i citadini iraniani si sò classificati prima.

7 mila cumpagnie chjusu

Da marzu, u numeru di cumpagnie chì sò stati chjusi è liquidati hè aumentatu in paragunà à l'annu precedente è ammontava à 7 mila 314.

U Bulletin di l'Ecunumia di i Mercati Reali d'Istanbul di Maghju 2020 hè statu preparatu basatu annantu à i dati di l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Turchia (TOBB), l'Istitutu Statisticu Turcu (TUIK), u Ministeru di Cummerciu è l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*