23 Daini da esse liberati à a natura sò inclusi in u prucessu di adattazione

U daim per esse liberatu in a natura hè stata presa in u prucessu di adattazione
U daim per esse liberatu in a natura hè stata presa in u prucessu di adattazione

A Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali (DKMP) di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta cuntinueghja i so studii di cunservazione, produzzione è liberazione di daini (Dama dama), chì a so patria hè Turchia. In questu quadru, 15 daini da esse liberati in l'ambiente in Antalya Manavgat è 8 daini da esse liberati in Muğla Köyceğiz sò stati inclusi in u periodu di adattazione di 10 ghjorni.

Hè previstu di mette 2020 daini maschili è 15 femini da questa spezia endemica, chì hè sottumessu à a minaccia di estinzione, chì hè stata pruduciutu à l'Isula Eşen Fallow Deer Breeding Station, in a Regione Manavgat-Kapan, chì hè stata dichjarata cum'è Fallow. Deer Settlement Site in 15.

A ZONA D'ADAPTAZIONE hè CREATA

In questu cuntestu, hè stata creata una zona d'adattazione di 3,200 m², circundata da un filu di recinzione di maglia di 2 metri d'altezza, cù zoni adattati per nascondere è alimentà l'animali, hè stata creata nantu à u campu. Inoltre, un tulle d'ombra di 2 metri d'altitudine hè statu disegnatu nantu à l'internu di u filu per chì l'animali ùn anu micca stressatu per vede l'ambienti esterni. Inoltre, i magazzini è i sistemi di irrigazione è i mangi sò stati posti per risponde à i bisogni tempuranee di l'acqua di l'animali.

Un specialistu chì piglia tutte e precauzioni necessarie, cum'è piglià campioni di tissuti è di sangue da 15 daini maschi catturati per mezu di trappule in a stazione d'allevamentu di daini di l'isula di Eşen, secondu u prugramma di piazzamentu previstu per trasportà e femine in settembre-ottobre, chì hè u periodu quandu maschile cornu di cervu, è in settembre-ottobre, chì hè u periodu di accoppiamentu purtatu da a squadra à sta zona d'adattazione induve a liberazione serà.

À A FINE DI U PROCESSU, SERA RILASCIATA À L'AMBIENTE NATURALE

In u scopu di sti studii, e squadre DKMP, chì portanu un collu chì trasmette dati satellitari à 6 daini, piglianu una caravana à l'area di adattazione è monitoranu da 10 ghjorni u prucessu di adattazione 7/24. À a fine di u periodu d'adattazione, i cervi seranu liberati in u so habitat naturali.

24 CERVI ALAGE sò stati piazzati in KOYCEGIZ à data

In novu, 8 daini maschili catturati da a regione di Antalya Düzlerçamı sò stati purtati in u prucessu di adattazione per esse piazzati in l'Area di Sviluppu di Fauna Selvatica di Muğla Köyceğiz. I travaglii di reinserimentu in a regione sò cuminciati u 9 di maghju di u 2013 è un totale di 8 daini sò stati posti cù questi 24 daini. Sicondu i risultati, 36 daini campanu in a zona.

I LAVORI DI PRODUZIONE INIZIATI IN 1970

Dichjarà chì i daini truvati in Antalya Düzlerçam in u nostru paese sò l'antenati di l'altri daini in u mondu è chì sò in periculu d'estinzione in l'ultimi anni, Ministru di l'Agricultura è Forestry Dr. Bekir Pakdemirli hà dettu: "U primu sforzu di trasferisce sta spezia à e generazioni future è di aumentà a so populazione hè stata a dichjarazione di 1966 ettari di terra in a regione di Düzlerçamı di Antalya in a pruvincia di Antalya cum'è zona di conservazione in u 1750, è dopu a nostra stazione d'allevamentu di daini di Düzlerçamı hè stata stabilita da u nostru. Ministeru in u 1970, ghjustu accantu à l'abitati naturali.

L'attività di produzzione, chì hà cuminciatu cù un totale di 7 daini, cuntinuò finu à u 2003, è a pruduzzione cuntinuava in una nova regione in a regione Düzlerçamı-Esenadası, per via di l'aumentu di u numeru di daini in u centru è a diminuzione di l'alimentariu. i pianti in u centru di pruduzzione, per via di u stress, a malatia faciule è a regressione in a so capacità riproduttiva.

U travagliu di pruduzzione cuntinueghja cù 110 ALAGEYIK

U Ministru Pakdemirli hà enfatizatu chì à l'oghje, i travaglii di produzzione cù 110 daini cuntinueghjanu à l'Isula Eşen Fallow Deer Breeding Station, "I daini chì libereremu in a natura in Manavgat sò stati ancu furniti da questa stazione di ripruduzzione. Avemu trasferitu in altri lochi prima. Avemu fattu liberazioni da i daini pruduciutu in a nostra stazione à u Parcu Naziunale di a Peninsula Dilek è l'Area di Sviluppu di a Fauna Silvestre Muğla Köyceğiz.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu ogni tipu di misure cum'è u Ministeru per impedisce a spezia endemica chì avemu da sparisce è per aumentà u so numeru, è hà cunclusu e so parolle dicendu: "Stimemu chì ci sò un totale di 300-350 daim. in u nostru paese, cumpresi quelli fora di a stazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*