55 milioni di maschere distribuite in Turchia cum'è parte di a lotta contru Coronavirus

Milioni di maschere sò stati distribuiti in Turchia cum'è parte di a lotta contru coronavirus.
Milioni di maschere sò stati distribuiti in Turchia cum'è parte di a lotta contru coronavirus.

U direttore di a cumunicazione Fahrettin Altun hà dettu chì 55 milioni di maschere sò stati mandati in farmacie in u scopu di a lotta contru coronavirus.

In a so dichjarazione intitulata "Coronavirus in Turchia" nant'à u so contu di rete suciale, Altun hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à purtà citadini da l'esteru in u paese cun grande devozione, chì facenu tutti i preparativi per u novu ordine mundiale chì serà stabilitu dopu à u coronavirus. , è ch'elli fighjenu u futuru cù speranza.

Fahrettin Altun hà nutatu ciò chì segue: "U presidente di l'Associazione Farmacisti Turchi (TEB), Erdoğan Çolak, hà dichjaratu chì quasi 55 milioni di maschere sò state mandate in farmacie in Turchia finu à avà, è 40 milioni di maschere sò state distribuite à i citadini da e farmacie. A Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD) hà annunziatu chì u numeru tutale di persone in quarantena in dormitori in u scopu di e misure Coronavirus hè 65.511. 127 citadini turchi, purtati in Turchia per terra da l'Iraq, sò stati posti in dormitori affiliati à u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport per esse in quarantena per 90 ghjorni in Mardin è 14 citadini turchi in Diyarbakır. U Ministeru di a Ghjustizia hà annunziatu chì e misure pigliate in prigiò per via di COVID-19 sò state allargate finu à u 15 di maghju cù a raccomandazione di u Cunsigliu Scientificu Coronavirus. U Ministru di l'Affari Esteri Çavuşoğlu hà tenutu una riunione via videoconferenza cù i cunsuli generali di Turchia in Oceania, Far East, Asia è Caucasu in i paesi in quantu à l'effetti di COVID-19 è a situazione di i citadini turchi. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank hà assistitu à a riunione straordinaria organizata da i Ministri di l'Ecunumia Digitale G20 via videoconferenza per discutiri l'usu più efficace di e pulitiche di l'economia digitale in a lotta contru l'epidemie di COVID-19. U Ministeru di a Salute hà aghjurnatu i metudi di cuntrollu di l'infezzione in sala operatoria in u scopu di a lotta contru Coronavirus.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*