Turchia serà u primu..! Certificatu Covid-19 da esse datu à l'aeroporti

Turchia seranu i primi aeroporti chì riceveranu un certificatu covid
Turchia seranu i primi aeroporti chì riceveranu un certificatu covid

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì tutti i Ministeri anu pigliatu diverse misure in u scopu di a lotta contru l'epidemie di Covid-19, chì hà iniziatu in Cina è diventata una pandemia in u mondu. À questu puntu, Karaismailoğlu, chì hà annunziatu ch'elli anu realizatu un prugramma di certificazione per l'aeroporti cum'è u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, hà annunziatu chì tutti l'aeroporti seranu riorganizzati cù u prugramma di certificazione. Dichjarà chì u prugramma hè statu preparatu in cunfurmità cù e previsioni di u Ministeru di a Salute è u Cunsigliu Scientificu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Una circular per u prugramma di certificazione hè stata ancu preparata è mandata à tutti l'aeroporti. In u scopu di a circular, l'infurmazioni è l'ispezioni seranu realizati da a nostra Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, è l'aeroporti chì rispondenu à e cundizioni seranu datu un certificatu da u nostru ministeru. "Stu certificatu serà ancu spartutu cù u paese destinatariu è e compagnie aeree, è serà documentatu chì tutte e misure contr'à l'epidemie di Covid-19 sò state prese in i nostri aeroporti", disse.

Precauzioni sò ancu pigliate in quantu à l'imprese di trasportu publicu

In listessu modu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a circular chì indica e misure da piglià per e compagnie aeree per prevene l'epidemie hè ancu in a fase di preparazione. Spieghendu chì u prugettu di circular in questione hè statu preparatu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Serà publicatu in a so forma finale in u quadru di l'opinioni di u nostru Ministeru di a Salute, è serà registratu chì tutte e precauzioni sò state prese contr'à u Covid. -19 pandemia in u campu. Inoltre, e misure riguardanti l'operazioni di trasportu publicu versu l'aeroporti sò state determinate è implementate da u nostru Ministeru. "L'attività di certificazione per e strutture turistiche acquistate da i nostri altri Ministeri cuntinueghjanu ancu", disse.

Tutti i Stakeholders Piglieranu Precauzioni in Trasportu è Alloghju

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì tutte e parti interessate in u trasportu è l'alloghju piglianu e precauzioni necessarie cù i regolamenti in questione, è hà dettu chì a Turchia serà u primu paese à piglià e misure necessarie in modu olisticu contr'à tutte e pussibilità epidemica. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "L'uppurtunità di fà voli domestici più sicuri, chì sò previsti per inizià dopu a vacanze in u nostru paese, hè stata creata. I negoziati cù l'urganisazioni internaziunali è i paesi interlocutori in quantu à i voli internaziunali sò in corso. "In u risultatu di queste discussioni, i voli internaziunali sò previsti per inizià in modu sicuru", disse.

Scopu di a furmazione di aghjurnamentu allargatu

Karaismailoğlu hà annunziatu chì un altru regulamentu hè statu fattu per riduce l'impattu di Covid-19 è facilità l'operazioni di trasportu aereu. U Ministru Karaismailoğlu hà ancu dichjaratu chì una circular hè stata publicata in quantu à i periodi di validità di i disinfettanti di e mani chì cuntenenu soluzioni di sustanzi periculosi è campioni di sangue infettati è furmazione di rinnuvamentu di sustanzi periculosi, è hà dettu: "Cù sta circular, i periodi di validità di e furmazione ponu esse allargati per un massimu. di 4 mesi, è u scopu di a furmazione di rinnuvamentu scadrà u 31 d'aostu à u più tardi. "Hè statu allargatu per include tutti i certificati esistenti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*