A carica turca principia i voli da Izmir

a carica turca principia i so voli da Izmir
a carica turca principia i so voli da Izmir

Turkish Cargo, a marca di carica di Turkish Airlines (THY), chì hà ottenutu u più altu ritmu di crescita trà i primi 25 trasportatori di carichi aerei, pianifica un volu à Izmir u 28 di maghju, cù un aereo ogni ghjornu.

In a videoconferenza urganizata da l'Associazione d'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Turhan Özen, Vicepresidente Generale Turcu di Cargo, Vicepresidente di Vendita di Carichi Ahmet Kaya, Managers di Cargo di Ankara, Istanbul, Izmir, Antalya, e pruvince di Adana anu rispostu à e dumande di frutta fresca è l'esportatori di verdura nantu à a carica aerea è spiegà u prucessu di pandemia.

Hayrettin Ucak, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, chì hà moderatu a riunione, hà dettu chì Turkish Cargo hà cuntinuatu à esse un cumpagnu di suluzione per i pruduttori è l'esportazioni di Turchia aumentendu u numeru di voli per risponde à tutti i bisogni di l'esportatori durante u coronavirus. periodu.

"Mentre a restrizione di viaghju imposta per via di coronavirus hà riduciutu u trafficu di l'aerei di passageri, hà ancu purtatu a congestione da u latu di l'aereo di carica. In più di l'aerei di carica, a carica hè ancu trasportata da aerei in a flotta di passageri di THY. Cù Turkish Cargo, chì hà a sesta più grande capacità di trasportu di carichi aerei in u mondu, spedimu rapidamente i nostri prudutti di valore aghjuntu cù una vita di conservazione corta in parechji paesi. I prezzi di l'unità è i tariffi ghjunghjeranu à livelli più ragiunate cum'è u numeru di voli aumenta. In u 2019, 6 milioni 213 mila dollari di frutti è ligumi freschi sò stati trasportati per l'aria in cambiu di 19 mila 761 tunnellate di prudutti. L'annu passatu, l'esportazioni di frutta è verdura fresca per via aerea anu aumentatu di 2018 per centu in valore cumparatu cù 9.

Hong Kong hè u primu postu cù 4 milioni 309 mila dollari

Dichjarà chì i più alti esportazioni di frutta è verdura per via aerea sò stati fatti à Hong Kong cù 4 milioni 309 mila dollari, hà dettu chì Hong Kong hè stata seguita da Norvegia cù 2 milioni 525 mila dollari, è Norvegia hè seguita da Singapore cù 1 milione 656 mila dollari. .

"L'esportazioni per un valore di 1 milione 337 mila dollari sò state fatte in Cina. A Francia hè quinta cun 1 milione di dollari in e nostre esportazioni di carichi aerei. Cù l'espansione di a reta di volu di Turkish Airlines, Turkish Cargo aumenta a so influenza in i mercati internaziunali, espansione cusì a nostra reta di u mercatu. L'esportazioni di ciliegia, chì si sò classificate prima in l'esportazioni di frutta fresca è verdura per via aerea l'annu passatu cù 10 milioni di dollari, anu aumentatu da 2018 per centu in quantità è 23 per centu in basa di valore cumparatu cù 53. U nostru secondu pruduttu più esportatu era funghi cù 2 milioni 349 mila dollari. "Un ingressu di 2019 milioni 7 mila dollari hè statu ottenutu da l'esportazioni di fichi in 2, cù un aumentu di 569 per centu".

Dichjarà chì l'esportazioni di ciliegia sò state recentemente aperte in Taiwan è in Corea di u Sud dopu a Cina, Ucak hà dettu: "Prima di a pandemia, avemu avutu dui prughjetti Ur-D per l'Estremo Oriente è l'Asia Sudueste, in particulare Cina, Corea di u Sud, Malasia è Singapore. Ege Yaş "Attualmente opera dui voli à settimana à Corea di u Sudu, chì hè inclusu in l'Associazione Esportatori di Frutta è Verdura". disse.

U primu volu u 28 di maghju

U direttore regionale di Cargo turcu Faik Deniz hà annunziatu chì un volu hè previstu à Izmir u 28 di maghju, cù un aviò ogni ghjornu.

"Se hè un corpu largu, puderemu spedinu quasi 30 tunnellate da quì à Istanbul. Questu alleviarà a capacità necessaria in una certa misura. Siccomu sò prudutti sensittivi, daremu priorità à frutti è ligumi freschi per a capacità. Se u voluminu di u cummerciu in l'esportazioni di ciliegia cù a Cina aumenta, introduceremu charter o voli supplementari. Quist'annu hè improbabile, ma pensu chì puderemu fà operazioni di charter in l'anni chì venenu secondu l'aumentu di a dumanda. A nostra intera operazione cuntinueghja in modu compactu in un unicu aeroportu. I prublemi diminuiscenu ancu di più. In Izmir, avemu sguassatu i nostri pallets è carichi appliendu un prucessu di disinfezione specificamente per i pesci. Era una disinfezione protettiva chì riduce l'effettu di u coronavirus è mantene a so preservazione per 30 ghjorni. A prucedura appruvata da u Ministeru di a Salute hè stata implementata per a prima volta in Izmir. Questu impedisce ancu a contaminazione incruciata. "U virus ùn passa micca da l'altra parte".

I prudutti seranu carricati nantu à u pianu senza rompe a catena di friddu

Faik Deniz hà dettu chì annunziendu chì a stallazione di magazzini frigoriferi cù una capacità di 731 mila 3 metri cubi nantu à una superficie di 878 metri quadrati in Izmir hè stata finita in ferraghju, Faik Deniz hà dettu:

"Cù a so dimensione, significa chì risponde à i bisogni di a magazzina frigorifera di a regione Izmir per 20-25 anni. Quandu includemu i magazzini chì ùn avemu micca rinnuvatu, avemu quasi 4 mila metri cubi di magazzini frigoriferi. Quandu passemu i prudutti attraversu X-ray, sò purtati direttamente à u magazzinu è a catena di friddu ùn hè micca rottu. Avemu ancu trasmessu e nostre dumande in quantu à l'equipaggiu speciale chì tiraremu sottu à l'aviò. I prudutti seranu carricati nantu à u pianu senza rompe a catena di friddu. U tank hè trà 0 è 8 gradi. Avemu un pianu per dulls in a seconda fase. Facemu ancu u minus degree unu. Pensemu à u primu prughjettu in u clima fretu. Tuttavia, se u fate in un clima fretu minus-gradu, si congelarà, cusì avete bisognu à aduprà in una stanza separata.

Spidizioni supplementari in Corea di u Sudu hè à l'agenda

Turhan Özen, Vicedirettore Generale Turcu di Cargo, hà dettu: "Se ci hè una dumanda per aumentà i voli in Corea di u Sud, sustenemu l'aghjunzione di voli supplementari finu à un mese, almenu durante u periodu di piccu di a cugliera di ciliegia. Cugliemu i frutti di u travagliu fattu cù l'Associu di l'Esportatori di l'Egeu per 3-4 anni. Cuntinuendu stu aumentu chì avemu ottinutu cù l'iniziu di l'esportazioni di ciliegia in Cina in u ghjugnu di l'annu passatu, aumenteremu e nostre esportazioni di frutti freschi in carica aerea. I nostri voli di passageri cumincianu in ghjugnu. Furnemu cunnessione à tutti i paesi di u mondu. I prudutti, cum'è frutti è ligumi freschi, anu una vita di conservazione curta è un altu costu. Hè per quessa chì agimu specificamente per u settore di a frutta fresca in termini di capacità è di prezzu ". disse.

U pianu di normalizazione di THY hè pronta

Dichjarà chì i tariffi di a carica aerea sò stati aghjustati quist'annu è i prezzi speciali di a campagna sò stati presentati à l'infurmazioni di l'agenzii, Özen hà aghjustatu chì un pianu hè statu fattu per i voli di passageri da ghjugnu.

"A causa di Covid-19, parechji paesi avanzanu gradualmente in accettà i passageri da l'esteru per viaghji internaziunali. Hè basatu annantu à l'assunzione chì a tendenza discendente in u ritmu di ricuperazione cuntinuerà sia per Türkiye sia per i paesi cù quale avemu da travaglià inseme. A nostra unità di passageru vola à 320 destinazioni è 290 à l'internaziunale. Serà à sti livelli di novu versu settembre-ottobre. In principiu, avemu da principià cù i paesi 50-60. A decisione serà presa in a misura permessa da u Ministeru. In questa stagione d'esportazione, una parte significativa di i nostri prudutti ùn puderà micca viaghjà in ogni locu ogni ghjornu. Questu hè duvuta à u fattu chì i voli di passageri sò realizati inseme cù i voli di carica è a carica hè purtata sottu aerei di passageri. Tuttu dipende di i servizii di passageru. Una flotta di 23 aerei furnisce u serviziu di carica. "Cù l'aviò di 310 passeggeri chì cumincianu à entra in opera in ghjugnu, tariffi più accessibili seranu nantu à l'agenda".

"Travagliemu per furnisce i nostri prudutti in modu sanu"

Enfatizendu chì a migliione fatta à i prezzi in alcune destinazioni deve esse applicata ancu à altri lochi, Cengiz Balık, Vicepresidente di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"A pianificazione deve esse fatta in quantu à i ghjorni è a frequenza di i voli à destinazioni cum'è Indonesia, Taiwan, Cambogia è Kuala Lumpur. Altri punti impurtanti sò a pruvisione di veiculi refrigerati per u trasportu di u pruduttu, i ritardi di u volu, i tempi d'attesa è i spazii di u clima fretu. Aspittendu sottu à l'ale di l'aviò pò piglià finu à 2-3 ore durante a carica. Quandu u clima s'incalza, crea handicaps seri per u nostru pruduttu. Pruvaremu di prutezzione di i nostri prudutti cù una copertura termica. Travagliemu inseme per assicurà chì u nostru pruduttu ghjunghje à i nostri clienti in modu sanu. L'apertura di l'Aeroportu Adnan Menderes hè impurtante. In a regione induve esportemu, avemu da spedinu i nostri prudutti à Istanbul, à u vechju Aeroportu Ataturk. Hè assai impurtante chì quandu avemu a consegna a nostra carica à l'Aeroportu Adnan Menderes, hè sbulicatu in a dogana da quì. "Questa situazione serà risolta se i voli domestici cumincianu".

Mustafa Asım Subaşı, u direttore di i servizii di serviziu di u cliente turcu di Cargo, hà dettu chì l'operazione sottu à l'aeronautica hè u ligame più impurtante in a catena è chì a manta termale minimizza a deformazione in i prudutti esportati in i paesi caldi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*