A contu à a rovescia principia per i voli di novu à l'aeroportu Sabiha Gökçen

A countdown hà cuminciatu di novu per i voli à l'aeroportu di Sabiha Gokcen
A countdown hà cuminciatu di novu per i voli à l'aeroportu di Sabiha Gokcen

L'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen (İSG) si prepara à riapertura di e so porte u 19 di Maghju, se l'autorità appruva, dopu avè sospesu temporaneamente i servizii u 28 di marzu in parte di e misure pigliate per via di l'epidemia di Covid-28 in tutta a Turchia.

L'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen (İSG) si prepara à riapertura di e so porte u 19 di Maghju, se l'autorità appruva, dopu a sospensione temporaneamente di u serviziu u 28 di marzu, cum'è parte di e misure pigliate per via di l'epidemie di Covid-28 in tutta a Turchia. Ersel Göral, CEO di OHS, hà dettu: "Cum'è l'Aeroportu Sabiha Gökçen d'Istanbul, avemu avutu un intensu periodu di preparazione durante u periodu quandu avemu sospesu tutte l'operazioni di volu di passageri. Da una banda, avemu realizatu u mantenimentu di e nostre strutture, da l'altra banda, avemu fattu prestu i nostri priparazioni per cumincià à uperà di novu. Avemu passatu à un novu sistema cun un focusu nantu à a distanza suciale è l'igiene. Pudemu dì chì una nova era hà da principià in l'aviazione da avà ", disse, aghjustendu chì nisun passageru senza maschere ùn serà ammissu à u terminal in u novu periodu, è chì i parenti di i passageri ùn puderanu più entre. u terminal.

L'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen (İSG) si prepara à riapertura di e so porte à i so passageri u 19 di maghju, cù voli domestici, se l'autorità di l'aviazione civile appruva, dopu a sospensione temporaneamente u serviziu u 28 di marzu in parte di e misure pigliate per via di u Covid-28. XNUMX epidemia in tutta a Turchia.

Ersel Göral, CEO di l'operatore di terminal OHS di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, hà dichjaratu chì l'aviazione civile hè unu di i settori chì anu sperimentatu l'effetti di a pandemia micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu, è hà dettu: "Avemu suspesu tutte l'operazioni di volu di passageri in Istanbul. L'aeroportu di Sabiha Gökçen u 28 di marzu di u 2020. . In questu prucessu, cum'è OHS, avemu cuntinuatu i nostri priparazioni senza interruzzione, mentre eramu realizatu u mantenimentu di e nostre strutture, invece, finu à a data quandu avemu da principià à uperà di novu. Avemu pianificatu di inizià i voli domestici in u nostru aeroportu u 28 di maghju, se l'autorità appruva. A distanza sociale è l'igiene sò in u centru di e nostre preparazioni. Cum'è OHS, avemu finitu tutte e nostre preparazioni per u Certificatu di Pandemia di l'Aeroportu, chì entrerà in vigore prestu ". disse.

Dichjarà chì un novu ordine mundiale hè statu iniziatu in l'aviazione, Göral hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Secunnu e novi regule purtate da a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, nisun passageru senza maschere serà ammissu in l'edificiu terminal. Inoltre, i parenti di i passageri ùn puderanu micca entre in u terminal. Solu forniture di cura di i zitelli, laptops è sacchetti di e donne ponu esse purtati à l'aviò. Ancu 100 ml. Mentre a restrizzioni di liquidu cuntinueghja, 100 ml di liquidi cum'è cologne è disinfettante cù un altu cuntenutu di alcolu. Serà permessu di esse pigliatu in l'aviò, basta chì hè sottu.

"U numaru di passageri serà verificatu constantemente"

Fornendu infurmazioni nantu à e misure da piglià in l'edificiu di u terminal, Göral hà dettu: "U scopu di usà avvisi visuali è audibili è soluzioni tecnologiche per prevene e densità chì ponu accade soprattuttu à l'entrate di u terminal è i passaggi di sala liberati. Assicureremu chì a distanza adatta sia mantenuta trà e persone cuntrullendu megliu e file di passageri prima di u screening di sicurezza; Per questu, cuntrolleremu constantemente u numeru di passageri in e zone per mezu di sensori cù càmera. Stu sistema ci permetterà di piglià e misure necessarie per mantene a distanza suciale mandendu un missaghju à u nostru persunale di sicurità in u campu prima chì u numeru di persone supera u numeru determinatu.

"Pò esse pussibule di mette kit di diagnostichi rapidi prima di u volu"

Sottulineendu chì in stu novu periodu, i passageri agiranu secondu e regule di distanza suciale in i gruppi di posti in e zone d'attesa, durante u check-in, l'imbarcu di l'aviò è in i spazii di l'alimentariu è di e bevande, Ersel Göral hà dettu: "A ventilazione di a fundazione, a pulizia. i cuntrolli, spraying è disinfezione seranu realizati finu à l'apertura. I disinfettanti di e mani saranu posti in tutti i punti di cuntattu utilizati da i passageri è u persunale, è e misurazioni di a temperatura seranu fatte cù camere termiche à i cancelli d'entrata di i passageri o di u persunale chì arrivanu à u terminal. Inoltre, tutta l'igiene di a superficia serà assicurata continuamente limitendu u nùmeru di persone in i zoni induve ci hè assai cuntattu, cum'è ascensori, escalators, escalators, gruppi di posti di passageri. Cridemu chì più prestemu attenzione à e regule in stu novu periodu, prima seremu capaci di superà u prucessu di pandemia ".

Göral hà dichjaratu chì, cù tutte queste misure, l'usu di kit di diagnostichi rapidi di pre-vol, alcuni esempi di quale anu vistu in u mondu, pò esse sottu à a guida di u Ministeru di a Salute o di altre istituzioni internaziunali chì stabiliscenu e regule.

"Preferite transazzione in linea"

Göral, chì hà suggeritu chì i passageri utilizanu transazzione in linea più in questu prucessu, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Dopu à u check-in in linea, pudete inizià u vostru viaghju cù un codice QR mandatu à u vostru telefunu senza scambià documenti, cusì pudete creà un ambiente più sicuru per sè stessu è e persone intornu à voi. In questi tempi quandu vivemu sottu a minaccia di Covid-19, a più grande sfida per noi cum'è aeroporti hè a necessità di più spaziu cù menu passageri. Inoltre, ci saranu carichi di costu purtati da tutte e precauzioni è servizii supplementari pigliati. Sperendu chì una soluzione finale serà truvata u più prestu pussibule, i nostri invitati duveranu esse assicurati chì simulemu attentamente tutti i nostri duveri in nome di a nurmalizazione finu à u ghjornu chì sta suluzione entre in a nostra vita ".

"Ùn ci saranu micca travagliadori senza maschera"

Ersel Göral, chì hà dettu ancu chì anu iniziatu a preparazione per piglià tutte e precauzioni per chì u persunale chì travaglia in u funziunamentu di u terminal pò principià à travaglià in e migliori cundizioni, hà cuntinuatu e so parolle cusì: I nostri impiegati passanu per un cuntrollu di salute da u duttore di u locu di travagliu prima di cumincià à travaglià in l'uffiziu è in u campu, u persunale chì ùn passa micca ùn puderà principià u travagliu. Tuttu u persunale purterà maschere è scudi facciali, è e maschere saranu distribuite à l'impiegati in modu chì saranu cambiate ogni 20 ore durante u ghjornu. E regule di distanza suciale è di igiene saranu applicate cù precisione in i servizii di u persunale è l'uffizii, è e prucedure di disinfezione seranu realizate regularmente. In u scopu di a salute è a sicurità di u travagliu, u prucessu serà seguitu à u più altu livellu ".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*