In l'ecunumia post-pandemica, a suluzione ùn hè micca isolamentu, hè a cooperazione

In l'ecunumia post-pandemica, a suluzione hè a cooperazione, micca l'isulazione.
In l'ecunumia post-pandemica, a suluzione hè a cooperazione, micca l'isulazione.

U Forum di a Ghjuventù di a Cooperazione Islamica (ICYF), chì rapprisenta a ghjuventù musulmana in u mondu è hà 56 paesi cum'è membri, accoglie nomi impurtanti in Special Talks Edition Talks. L'invitatu di sta settimana di Special Edition Talks era D-8 Secretary General Ambassador Dato Ku Jaafar Ku Shaari.

Mentre chì u fenomenu "Novu Normale" hè discututu in u mondu post-coronavirus, u Segretariu Generale D-8 Ambasciadore Dato Ku Jaafar Ku Shaari, parlendu à a sessione speciale induve a quistione di s'ellu si moverà u mondu versu a disintegrazione ecunomica o una cooperazione più forte. cercatu, hà dettu chì i paesi discutanu un ordine ecunomicu per isolà si. Sottulineendu chì l'epidemie hè un prublema per tutta l'umanità in questu periodu, hà dettu chì l'umanità pò solu affruntà stu prublema cù a cunniscenza di "unu per tutti, tutti per unu". " è sulidarità.

"A maiò parte di noi cambia u nostru cumpurtamentu. "U modu chì facemu qualcosa è a nostra perspettiva hè cambiata", hà dettu Ku Jaafar, sottulinendu chì i metudi di produzzione, i modi di fà affari inseme è u cummerciu cambiaranu completamente. Mentre parlava di a "Nova Normale", u Sicritariu Generale hà dettu chì l'isulazione di i paesi ùn hè micca una soluzione, è hà aghjustatu chì hè impurtante per finisce e guerre cummerciale è fucalizza nantu à più cooperazione in un tali periodu.

D-8 Ministri di a Salute riunione in ghjugnu

Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu in u scopu di u prugramma di Salute è Proteczione Soziale stabilitu in u D-8 l'annu passatu, u Sicritariu Generale hà dettu chì i Ministri di Salute di i paesi membri si riuniscenu in una riunione in linea in ghjugnu.

"Fondu di Solidarità" in D-8

Dichjarà chì i studii sò stati realizati per stabilisce un "Fondu di Solidarità" in u D-8, Ku Jaafar hà enfatizatu l'impurtanza di i paesi membri chì sustenenu l'altri in questu periodu è hà datu l'esempiu di Turchia. Ricordendu l'aiutu di Turchia à i paesi membri di D-8 Bangladesh è Nigeria, Ku Jaafar hà dettu chì stanu travagliendu per assicurà chì i paesi anu l'equipaggiu medicale è respiratori necessarii è sufficienti. U secretariu generale hà ancu spartutu l'infurmazioni chì travaglianu nantu à a produzzione di un respiratore in D-8. Inoltre, in u quadru di u travagliu realizatu contr'à coronavirus, a Segreteria Generale D-8 si prepara à urganizà un avvenimentu di carità in linea per aumentà a sulidarità.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*