A pruduzzione di l'electricità principia dumani à a diga di Ilısu

A pruduzzione di l'electricità à a diga di ilisu principia dumane
A pruduzzione di l'electricità à a diga di ilisu principia dumane

U primu di i sei tribuni di a diga di Ilısu, unu di i più grandi prughjetti di generazione d'electricità in Turchia, hè messu in serviziu u 19 di maghju, Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport.

À a cerimonia di cummissione di a prima tribuna, chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan assisterà via videoconferenza; Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli è Fatih Dönmez, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, assisteranu ancu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Dr. Bekir Pakdemirli hà annunziatu chì a generazione di l'electricità cumminciarà à a Diga di Ilısu è a Centrale Idroelettrica, chì hè u sognu di 70 anni di Turchia è chì a fundazione hè stata stabilita da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in 2008.

U PIÙ GRANDE DI U MONDU IN TIPI DI FILL ROCK

Pakdemirli hà dichjaratu chì a diga di Ilısu, chì hè stata custruita annantu à u fiumu Tigri è hè a quarta più grande di Turchia dopu à e dighe Atatürk, Karakaya è Keban in quantu à a capacità installata, hè in u primu locu in u mondu in quantu à u voluminu di riempimentu è a lunghezza di u corpu. in u tipu di diga rockfill cù un fronte di cimentu, hà dichjaratu chì a facilità hà una altezza di 135 metri da a fundazione, un voluminu di riempimentu di 24 milioni di metri cubi è una lunghezza di cresta di 820 metri.

À A FINI DI L'ANNU SERÀ ENTRATA IN PIENU CAPACITÀ

Pakdemirli hà dichjaratu chì a diga di Ilısu è a centrale idroelettrica custruita hè custituita da 200 tribune, ognuna di e quali hà una putenza di 6 MW, è hà dettu:

"Avemu messu in serviziu a prima tribuna, in quale u nostru presidente, u Signore Recep Tayyip Erdoğan, assisterà à l'apertura via videoconferenza, u 19 di maghju, Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport Day. Cù a messa in funziunamentu di a prima tribuna, 687 milioni di kWh di energia elettrica seranu produtti annu è 355 milioni di lire supplementari seranu cuntribuiti à l'ecunumia. Questa figura di pruduzzione significa risponde à a necessità energetica annuale di una cità cù una populazione di 1 milione.

Dopu, cù a messa in cumissioni di una tribuna più ogni mese, avemu u scopu di mette a diga in pruduzzione à piena capacità à a fine di l'annu. Quandu a centrale elettrica cù una capacità installata tutale di 1200 MW hè messa in opera à piena capacità, una media di 4120 GWh di energia serà prodotta annu. Cusì, una cuntribuzione annuale di 412 milioni di dollari serà fatta à l'ecunumia da a produzzione energetica solu. Cù sta cifra di pruduzzione, u bisognu energeticu annuale di una cità cù una pupulazione di 6 milioni serà cumpletu.

PRANCHE STRADE DI VILLAGES SONO ANCHE COSTRUITE PER A DIGA

Pakdemirli hà dichjaratu chì in parte di a custruzzione di a diga, a strada Midyat-Dargeçit, induve i veiculi passanu cun difficultà, hè stata ricustruita, è in questu quadru, un ponte di 52 metri di longu hè statu custruitu sopra u fiume Tigri cù 250 km di strada d'accessu, è 237 km di strade asfaltate in i paesi di Batman-Siirt-Şırnak è Diyarbakır, disse chì anu cuminciatu à custruisce a strada di u paese.

ILISU PROJECT COST 18 MILIARDI LIRA

U Ministru Pakdemirli hà aghjustatu chì u prughjettu di Ilısu, inseme cù a diga, a reinserimentu, a preservazione di i beni storichi è culturali è altre custruzzioni, costanu circa 18 miliardi di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*