Sancaktepe City Hospital Metro per esse furmatu in 2022

U metro di l'ospedale di a cità di sancaktepe serà furmatu
U metro di l'ospedale di a cità di sancaktepe serà furmatu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu, hà inspeccionatu dui siti di custruzzione in i lati anatoliani è europei, induve u travagliu cuntinuava durante u curfew.

A prima tappa di İmamoğlu hè stata a Stazione Sancaktepe City Hospital di a Linea di Metro Çekmeköy - Sultanbeyli, chì l'amministrazione precedente hà iniziatu in 2017 è hà decisu di piantà in u stessu annu, è chì anu riavviatu in Novembre 2019. Enfatizendu chì continuanu a so strada cù aperture parziali nantu à a linea in questione, İmamoğlu hà dettu: "Induve simu avà hè a stazione di l'Hospital di Sancaktepe City. Dunque; "Intendemu di compie a stazione di l'Hospital di a cità di Çekmeköy-Sancaktepe per u 2022", disse. In a so seconda tappa, Beyazıt, İmamoğlu hà datu a bona nutizia chì l'arrangementu quadratu in linea cù a struttura storica serà cumpletu à a fine di questu annu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluU 2017 di nuvembre di u 26, hà riavviatu i travaglii di custruzzione di a Linea di Metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli, chì hè stata iniziata in 2019 è fermata cù a decisione presa in u stessu annu. Descritta cum'è un "mostru sotterraneo", TBM (Tunnel Boring Machine) hè stata abbassata à u situ di custruzzione di a Stazione Sancaktepe cù una cerimonia chì hà assistitu da İmamoğlu. Oghje, İmamoğlu hà inspeccionatu u situ di custruzzione di l'Hospital Sancaktepe City di a linea inseme cù u Vicepresidente CHP Onursal Adıgüzel è l'alta dirigenza IMM. İmamoğlu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu da u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari, Pelin Alpkökin, hà premutu u buttone chì hà iniziatu l'operazione di guida di pile di a Stazione Samandıra, "Vai, in nome di Allah. "Che Diu compie," disse è pressu.

"CI SERÀ UNA LINEA ATTIVA"

Ricordendu chì a Linea di Metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli hè stata messa in offerta in 2017 è hè stata fermata cù a decisione presa à a fine di u stessu annu, İmamoğlu hà dettu: "L'annu passatu, avemu assicuratu un prestitu straneru di 110 milioni d'euros per questu. linea è hà cuminciatu u travagliu in nuvembre. Avemu travagliatu intensamente da tandu. Avemu cuminciatu subitu da a stazione vicinu à a Municipalità di Sancaktepe. I TBM chì partenu da quì cuntinueghjanu attualmente a so missione sottuterra versu Çekmeköy. Avemu fattu una decisione impurtante nantu à a linea quì: Vulemu cuntinuà a nostra strada cù aperture parziali. A nostra situazione attuale hè Sancaktepe City Hospital Station. Dunque; Intendemu di compie u Metro di l'Hospital Çekmeköy-Sancaktepe City per u 2022. U nostru travagliu cuntinueghja in quella direzzione. Pensemu chì serà una linea attiva. In l'anni dopu, s'intersecerà cù 3 altre linee di metro. Avemu ancu cura di questu aspettu. Serà una linea chì interseca Bostancı-Dudullu, Göztepe-Ümraniye è Marmaray. Per quessa, hè una linea impurtante. "Hè assai preziosu sia per Sancaktepe sia per Çekmeköy, è hè assai preziosu per l'Hospital di a cità", disse. Nutendu chì anu iniziatu u prucessu di versazione di cimentu per a stazione di l'Hospital di Sancaktepe City, İmamoğlu hà dettu: "Moltu prestu, in una settimana o duie, a consegna di u situ di a stazione quì serà finita. U travagliu di a stazione principiarà intensivamente. "Vemu successu à i nostri amichi", disse.

"Ci hè bisognu di un arrangement d'arburu trà ÇEMBERLİTAŞ - BEYAZIT"

Dopu à l'Anatolia, İmamoğlu hà vultatu a so strada in Europa. İmamoğlu, chì hà esaminatu i travaglii di arrangiamentu di l'area nantu à a linea chì si estende da Çemberlitaş à Beyazıt Square è hà ricevutu infurmazioni da l'uffiziale di a cumpagnia di l'imprenditori, era accumpagnatu da u Cunsigliu di u presidente Oğuz Duman è u Capu di u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale Mahir Polat. Avvertisce chì l'area chì hà inspeccionatu hà ancu bisognu di un paisaghju di l'arburi, İmamoğlu hà desideratu bona furtuna à i travagliadori chì travaglianu malgradu u curfew. Dichjarà chì anu trasfurmatu u curfew in una opportunità per accelerà u travagliu, İmamoğlu hà dettu:

"Ci muvimu veloci"

"Queste cose chì vedemu ùn anu micca pussibilità di succede in i tempi normali. Tutti dui acceleremu u tempu è Beyazıt Square hè impurtante. Quandu vene quì da Çemberlitaş, i prucessi cuntinueghjanu in Beyazıt, davanti à u Grand Bazaar, davanti à l'università. Ci movemu prestu. Avemu eliminatu u caosu di parcheghju quì. I nostri amichi cuntinueghjanu à implementà l'altru parcheghju secondu u prughjettu attuale. Vulemu chì stu locu sia trasfurmatu in una manera chì si adatta à a so struttura storica u più prestu pussibule. Avà vecu chì va bè in questu ordine. Ancu s'ellu ci sò cuntruversi minori in uni pochi di prughjetti, crede chì i supereremu. Spergu chì à a fine di questu annu, u fronte di a piazza Beyazıt è u fronte di l'Università di Istanbul seranu trasfurmati in una di qualità assai alta cù u so paisaghjolu, i gruppi di posti è u layout ". Ricordendu chì l'arrangementu di a piazza Beyazıt hè statu realizatu in cunfurmità cù u prughjettu di u famosu architettu, u tardu Turgut Cansever, İmamoğlu hà dettu: "Semu in cuntattu cù a so figliola, sò ancu architetti. Analizemu u prucessu includendu e so opinioni è pruvate à piglià decisioni inseme. Comu dissi, u prucessu deve esse cumpletu rapidamente. "Semu inseme, agimu inseme", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*