A strategia d'investimentu direttu di Turchia hè preparata

A strategia d'investimentu direttu di Turchia hè stata preparata
A strategia d'investimentu direttu di Turchia hè stata preparata

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà annunziatu chì prestu cumpletaranu è sparteranu a Strategia d'Investimentu Stranieru Direttu di Turchia cù l'Uffiziu di Investimenti Presidenziale. Varank hà dettu: "Vulemu avanzà rapidamente cù una strategia orientata à u risultatu è à l'impattu". usatu a frasa.

Dichjarà chì e teste Covid-19 iniziate in e Zone Industriali Organizzate cuntinueghjanu in Ankara è Kocaeli, Varank hà dettu: "Vulemu attivà stu sistema in tutte e grande cità industriali è OIZ". disse.

U Ministru Varank, chì hà assistitu à u Webinar Unitu di l'Associazione Internaziunale di Investitori (YASED) via videoconferenza, hà dettu chì Turchia hà datu un test successu durante u prucessu Covid-19.

WE FABBRICU IN UN TEMPU RECORD

Spieghendu chì l'industria turca hà dimustratu a so capacità di mantene a so capacità di produzzione è di adattà rapidamente à i cambiamenti in questu periodu, Varank hà dettu: "Ùn avemu micca avutu prublemi di furnimentu, da l'alimentariu à l'approvvigionamentu di l'equipaggiu di salute. Grazie à u nostru forte ecosistema di R&D, pudemu pruduce a necessità più critica di stu periodu, cum'è u ventilatore di terapia intensiva, in tempu record. disse.

OPPORTUNITÀ IN FRONT DI PRODUZIONE

Apuntendu à l'aumentu di l'indici di cunfidenza di u cunsumadore stu mese, Varank hà dichjaratu chì a dumanda domestica hà rinvivitu di novu. Dichjarà chì anu cura di mantene u pulsu di l'industria, Varank hà dettu: "U fronte di produzzione in e riunioni chì aghju tenutu pocu tempu; cuminciò à parlà d'investimentu, di l'esportazione è di l'opportunità davanti à u nostru paese spessu. Facemu a nostra industria più resistente à ogni tipu di scossa ". disse.

Nisun spaziu per cumpiacenza

Nutendu chì hè necessariu di rispettà e misure à u livellu massimu per ùn scuntrà una nova onda in l'epidemie, Varank hà dettu: "Ùn ci hè mai spaziu per cumpiacenza. Cù questu; Hè necessariu di piglià in contu l'equilibriu globale cambiante è di preparà per a nova normalità in u megliu modu pussibule. A vostra primura priorità deve esse di assicurà a salute di i vostri impjegati ". hà fattu una dichjarazione.

PASSU DI LEADER

Ricordendu chì a guida di precauzione di TSE per e misure da piglià in e instalazioni industriali hè stata preparata, Varank hà dettu: "Eccu, a Turchia hà fattu un passu pioniere in questu campu, induve e norme ùn sò ancu state stabilite in u mondu. Cum'è membri di YASED, venite è uttene i vostri documenti di produzzione sicuri. Dà u messagiu à a vostra sede chì a vostra pruduzzione in Turchia hè sicura è certificata. In fatti, avete prumuvutu stu standard per noi in i mercati mundiali ". disse.

TESTING OGNI IMPIEGATI

Ricordendu chì anu iniziatu e teste di Covid-19 in OIZ, Varank hà dettu: "Queste teste sò fatte in modu aleatoriu, vale à dì à tutti chì travaglianu in queste regioni, s'ellu anu una denuncia di malatia o micca. I testi cuntinueghjanu in Ankara è Kocaeli. Scuntremu circa 3 casi pusitivi per mille. Vulemu mette stu sistema in usu in tutte e grandi cità industriali è OIZ ". usatu e frasi.

FINESTRA DI OPPORTUNITÀ

Indirizzendu i membri di YASED, Varank hà dettu: Cum'è ambasciatori d'investimentu, duvete presentà a stampa di Turchia in u megliu modu pussibule. In a nova era, pudemu diventà unu di i pochi centri regiunale di fornimentu è innuvazione in u mondu. Ci hè una finestra di opportunità davanti à noi chì deve esse evaluata. Tuttavia, in questu modu; Pudemu inversà u rendiment chì avemu osservatu in l'influssi d'investimentu in l'ultimi anni. Mentre chì l'imprese glubali pronti cercanu novi centri, parlemu à voce alta di i vantaghji di u nostru paese à i nostri interlocutori.

Spieghendu chì a Strategia d'Investimentu Stranieru Direttu serà spartutu cù l'Uffiziu di Investimentu Presidenziale in un futuru vicinu, Varank hà dettu: "Mentre u prugramma di a Nova Ecunumia era preparatu, avemu specificamente messu questu tema à l'agenda. A nostra ghjustizia hè stata pruvata. U so timing era veramente assai precisu per catturà u spiritu di a nova era. Vulemu avanzà rapidamente cù una strategia orientata à i risultati è à l'impattu ". disse.

Ayşem Sargın, presidente di l'Associazione Internaziunale di Investitori YASED, hà dichjaratu chì a creazione di un ambiente chì dà fiducia à l'investitori per aumentà l'investimenti è ottene una parte più alta da e catene di fornitura glubale in u periodu di l'epidemie post-coronavirus (Covid-19) hè diventata ancu. più priorità, è i studii di a Strategia d'Investimentu di Turchia è di i Criteri d'Investimentu sò impurtanti. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*