L'Airbus A400M hà ricivutu a certificazione automatica di volu à livellu bassu

Airbus am ottene cun successu a certificazione automatica di volu à livellu bassu
Airbus am ottene cun successu a certificazione automatica di volu à livellu bassu

L'aviò di trasportu di a nova generazione Airbus A400M hà fattu un prugressu impurtante ricevendu u certificatu di capacità di Volu di Bassu Livellu Automaticu è hà ottinutu un novu successu offrendu una funzione unica in a classe di l'aviazione di trasportu militare.

A campagna di certificazione, chì hè stata fatta in Aprile sopra i Pirenei è a Francia centrale, hà inclusu transizioni à una varietà di operazioni, cumprese u trasportu aereu è u rifornimentu aereu, in volu finu à 500 piedi.

Questa prima fase di certificazione cuncernarà operazioni di volu cù Cundizioni Meteorologiche Visuali, vale à dì a visibilità di l'equipaggiu. A seconda fase serà documentata in u secondu trimestre di u 2021 è includerà e Cundizioni Meteorologiche Strumentali senza esse visibili.

A capacità di Volu di Bassu Livellu Automaticu, chì hè inerente in u mondu di l'aviò di caccia è si distingue cum'è una capacità unica per un aviò di trasportu militare, migliurà a maschera di u terrenu è a sopravvivenza di l'A400M, facendu l'aeronave menu detectable in e zone nemiche; Li rende ancu menu vulnerabili à e minacce quandu viaghjanu versu grandi operazioni militari cum'è u trasportu aereu, u rifornimentu aereu, a logistica o altre operazioni speciali.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*