AKINCI TİHA Documentariu: Bayraktar è Ingegneri Tell

Akinci tiha documentariu narratu da Bayraktar è ingegneri
Akinci tiha documentariu narratu da Bayraktar è ingegneri

U documentariu "AKINCI", in u quale e tappe di sviluppu di Bayraktar AKINCI TİHA, u primu veìculu aereu offensivo senza pilota di Turchia, sò affissati per mesi, hè statu trasmessu da Baykar dumenica 24 di maghju 2020, u primu ghjornu di a festa di Ramadan, à 20.23. YouTube serà trasmessu nantu à u canali.

U travagliu di sviluppu di Bayraktar AKINCI TİHA (Assault Unmanned Aerial Vehicle), chì hè unu di i prughjetti impurtanti chì pruvucarà Turchia à attraversà un altru limitu criticu in l'industria di difesa, hè statu u sughjettu di un documentariu. I tappe di sviluppu di Bayraktar AKINCI, u primu veiculu aereu senza pilotu di Turchia in a classa offensiva è sviluppatu da Baykar, seranu revelati per a prima volta cù u documentariu chjamatu "AKINCI".

U Manager Tecnicu di Baykar, Selçuk Bayraktar, hà publicatu dui trailers chì prumove u documentale in u so contu di e social media. U documentale nantu à e fasi critiche di produzzione di Bayraktar AKINCI TİHA è i travaglii di sviluppu, dumenica 24 di maghju 2020, u primu ghjornu di a Festa di Ramadan, à 20.23:XNUMX, "Baykar Technologies", chì appartene à Baykar. YouTube serà trasmessu nantu à u canale per a prima volta.

A filmazione hà pigliatu 6 mesi

Per u documentariu direttu da Altuğ Gültan è Burak Aksoy, a ripresa hè accaduta per mesi à l'Installazioni Naziunale di R&D è di Produzione S/UAV di Baykar in Istanbul è à u Comandante di l'Aeroportu Çorlu, induve l'attività di prova di Bayraktar AKINCI TİHA sò state realizate. U prughjettu documentale, chì hà iniziatu in ferraghju 2019, hè statu finitu in circa 15 mesi. U documentariu si concentra nantu à l'ultimi 6 mesi di u periodu di travagliu difficiule è intensu finu à u primu volu di Bayraktar AKINCI u 2019 dicembre 6.

Bayraktar è Ingegneri Tell

In u documentale, Baykar Technical Manager Selçuk Bayraktar è i capi di l'unità di ingegneria descrizanu u travagliu fattu in entrevista cun elli. Cù u documentale, u prucessu di sviluppu di un aviò high-tech scontra cù l'audienza per a prima volta in Turchia.

Dui Raiders Volanu

U primu prototipu di Bayraktar AKINCI, PT-1, hà fattu u so secondu volu u 10 di ghjennaghju di u 2020, cum'è parte di u Test di Verificazione di u Sistema. U sicondu Bayraktar AKINCI, chì a so integrazione hè stata cumpletata in i ghjorni passati è chjamatu PT-2, hè stata mandata à u Cumandante di l'Aeroportu di Çorlu, induve l'attività di prova cuntinueghja. I testi di l'aria è di a terra di Bayraktar AKINCI TİHA seranu realizati cù dui prototipi da avà.

Turchia serà unu di i 3 paesi in u mondu

Bayraktar AKINCI TİHA, sviluppatu cù l'esperienza è a tecnulugia di Baykar in u sviluppu di veiculi aerei senza pilota, farà a Turchia unu di i primi 3 paesi in u mondu à sviluppà veiculi aerei senza pilota in questa classe. Bayraktar AKINCI, chì pò stà in l'aria per l'ora di 24 è hà un tettu di serviziu di 40 mila pedi, si distingue cù a so capacità utile di carica di 400 kilogrammi, 950 kilogrammi internu è 1.350 kilogrammi esterni. Bayraktar AKINCI TİHA, chì hà un pesu di decollo di 5.500 kilogrammi, s'eleva à u celu cù 2 turbopropulsori cù una putenza di 450 HP. Bayraktar AKINCI TİHA hè ancu cuncepitu per vola in diverse cunfigurazioni per i motori chì pruducianu 2 × 750 HP è 2 × 240 HP putenza sviluppata da TEI cù facilità domestiche.

Fà u duvere Air-Air

A piattaforma di l'aeronautica, chì hà una envergatura di 20 metri cù a so struttura unica di l'ala torciata, furnisce ancu una alta sicurezza di volu grazia à u so cuntrollu di volu cumplettamente automaticu è u sistema di pilota automaticu 3-redundant. Bayraktar AKINCI, chì hà da esse in gradu di fà cumerci cù i munizioni naziunali chì hà da purtari grazia à a so capacità di carica utile, serà ancu un grande multiplicatore di putenza cù a so capacità di spara munizioni naziunali sviluppati per obiettivi strategichi cum'è missili da crociera SOM. Bayraktar AKINCI, chì avarà una alta cuscenza di a situazione cù u radar AESA di produzzione lucale nantu à u nasu, serà capace di realizà operazioni cù munizioni aria-aria Gökdoğan è Bozdoğan, sviluppate naziunale da TÜBİTAK SAGE, per esse purtate sottu à l'ala. L'aviò, chì purterà carichi critichi cum'è a camera EO / IR, u radar AESA, a cumunicazione Beyond Line of Sight (satellite) è i sistemi di supportu elettronicu, avarà ancu funzioni avanzate di intelligenza artificiale.

Volerà cù l'intelligenza artificiale

Puderà raccoglie l'infurmazioni arregistrendu e dati chì riceve da i sensori è e camere di l'aeronave attraversu 6 computer di intelligenza artificiale chì mantene in a so struttura. Stu sistema di intelligenza artificiale, chì pò detectà l'anguli di inclinazione, in piedi è in direzione di l'aeronave senza bisognu di sensori esterni o Sistema di Posizionamentu Globale (GPS), furnisce ancu una cuscenza ambientale utilizendu infurmazione geografica. U sistema avanzatu di intelligenza artificiale avarà a capacità di piglià decisioni trasfurmendu e dati chì uttene. Stu sistema di intelligenza artificiale, chì pò detect i miri di terra chì ùn ponu esse rilevati da l'ochju umanu, permetterà Bayraktar AKINCI à esse usatu più efficace.

Diventarà un capu cù capacità radar

Bayraktar AKINCI TİHA, chì hà da pudè eseguisce travaglii cun alta cuscenza di a situazione cù u radar AESA sviluppatu in u locu, puderà piglià l'imaghjini è trasfiriri à l'utilizatori ancu in cundizioni climatichi cattivi cù Radar d'Apertura Sintetica, induve i sistemi elettro-ottici anu. difficultà à piglià imagine. A piattaforma di l'aeronautica, chì includerà u radar meteorologicu è u radar meteorologicu multi-purpose, serà u capu in a so classe cù queste capacità.

(Fonte: DefenseTurk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*