L'applicazione di mascheratura mobile iniziata in İzmir

L'applicazione masquematica mobile hà iniziatu in izmir
L'applicazione masquematica mobile hà iniziatu in izmir

A municipalità metropolitana di Izmir, dopu avè piazzatu masquematicu in stazioni di metro per facilità l'accessu liberu di i citadini à e maschere mediche, hà iniziatu l'applicazione masquematica mobile in i posti induve ùn ci hè micca metro. Masmatics mobile pò esse stallati induve vulete.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà piazzatu macchine di maschere in stazioni di metro cum'è parte di a lotta contru l'epidemie di coronavirus, hà facilitatu l'accessu à e maschere in i posti induve ùn ci hè micca metro cù una macchina di maschere mobile. Prima, i passageri ponu cumprà un pacchettu chì cuntene 5 maschere mostrendu a so carta Izmirim da a macchina di maschere mobile installata in u parcu vicinu à a fermata Şirinyer İZBAN di Buca. I residenti di Izmir sò soddisfatti di l'applicazione.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerRicordendu chì ci sò macchine di maschere in 19 punti in a cità, hà dettu chì cù sta applicazione, i citadini ponu accede à maschere sterili senza pagà una tarifa. Nutari ca si feranu masquematics mobile di più diffusa, Soyer hà dichjaratu chì masmatics mobile sarà messu in u funziunamentu à dui punti diffirenti dopu à Buca ind'a settimana dopu. Soyer hà dettu: "A bellezza di questu hè chì pò esse usatu in ogni locu, ancu in a muntagna. Funziona cù un generatore in i lochi induve ùn ci hè micca electricità. Avemu ghjuntu à a praticità di furnisce u serviziu à i citadini in ogni locu. Questu hè assai preziosu. Cù stu metudu chì avemu trovu, pudemu furnisce facilmente maschere à i citadini. "Cuntinuemu", disse.

"Hè trovu a so ricumpensa in l'ochji di i citadini"

Nutendu chì anu superatu i prublemi chì i citadini avianu qualchì volta in accede à e maschere cù sta suluzione chì anu trovu, Soyer hà dettu: "E maschere eranu tramindui inaccessibili è veramente caru. I citadini ponu avè da purtassi dui o trè à ghjornu quandu anu da esce. Pensu chì a nostra cumuna hà trovu u valore di stu serviziu. Vecu ch'ellu hà trovu a so risposta à l'ochji di i citadini è ne sò fieru. "Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu".

I passageri sò soddisfatti di l'applicazione

Saadet Karaçalı, unu di i passageri chì hà compru una maschera mustrà a so carta Izmirim, hà dettu: "Avemu avutu difficultà per cumprà una maschera. Aghju ancu dumandatu à a municipalità di distribuisce maschere è guanti. Era assai bè. "Se cumprà a nostra maschera in questu modu una volta à settimana, seremu assai còmode", disse.

Fikret Kara hà ringraziatu a municipalità per stu serviziu è hà dumandatu chì l'applicazione sia diffusa in tutta a cità. Abdullah Alsaç, chì usa a mascematica mobile, hà dettu: "Hè un travagliu assai bellu. Perchè sò attivi in ​​un tali avvenimentu suciale Tunç Soyer Ringraziemu u nostru presidente. "Aspittemu un tali travagliu da tutti", disse. Abdullah Özhan "Avemu avutu difficultà à truvà maschere prima. Andavamu in farmacie, dicenu chì ùn era micca dispunibule è ùn li daria micca. Aghju compru una maschera una volta à settimana. "Hè assai utile per mè", disse.

Dui maschematici mobili seranu posti in lochi spessu usati da u publicu in Gaziemir è Çiğli in i ghjorni à vene. Finu a ora, 19 milione 1 mila maschere sò state distribuite da e macchine di maschere in 800 punti in Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*