I cunduttori di l'autobus chì realizanu u trasportu interurbanu volenu u scudu Corona

i cunduttori di l'autobus volenu u scudo corona
i cunduttori di l'autobus volenu u scudo corona

A causa di e misure di coronavirus, e cumpagnie di autobus interurbani chì trasportanu cù un tassu di occupazione di 50 per centu aspettanu supportu. Trà e dumande presentate à u Ministru Karaismailoğlu, ci sò parechje richieste da 1 per centu IVA à u mancatu pagamentu di MTV, da u rimborsu SCT à l'usu di u Ponte FSM.

À a riunione di i rapprisentanti di u settore TOBB presiedutu da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u presidente TOBB Rifat Hirascıklıoğlu, i prublemi di l'operatori di autobus interurbani sò stati discututi. Mentre era statu dichjaratu chì u settore, chì effettua u trasportu cù un tassu d'occupazione di 50 per centu, hè in una situazione difficile per via di e misure di coronavirus, u presidente di l'Assemblea di u Settore di Trasportu di Passeggeri in Strada TOBB, Mustafa Yıldırım, hà spressu e seguenti richieste à u Ministru Karaismailoğlu:

MTV ùn ghjunghje per un tempu

I pedaghji di l'autostrada è di i ponti ùn devenu esse pagati, o scontu di 50 per centu deve esse applicatu. Assicurendu a coordinazione cù i ministeri pertinenti, deve esse fatta una analisi di risicu di u periodu di non travagliu in quantu à l'assicuratu è deve esse furnita una estensione di tempu. L'impositu di i Veiculi Motori ùn deve esse cullucatu in lugliu 2020 è ghjennaghju 2021.

APRI U PONTE FSM

À l'uscita di Istanbul, l'usu di u Ponte FSM deve esse liberatu, basta chì a stessa tarifa di pedaghju di u ponte YSS hè pagata, è a perdita di tempu di i passageri è 35 litri di perdita di carburante per via di l'overuse deve esse impedita. A condizione chì hè limitata à e misure epidemiche è u periodu limitatu, a tarifa di IVA deve esse applicata cum'è 1 per centu in u trasportu stradale, cum'è in e compagnie aeree. Un rimborsu di 25 per centu SCT deve esse fattu contr'à e fatture aduprate ogni mese da u carburante utilizatu.

I veiculi turistici registrati cù i ducumenti D2 è B2 travaglianu per una media di 4-6 mesi à l'annu, viaghjanu 40-50 mila km è u periodu di deprezzamentu supera u limitu di età obbligatoria. Ozmal, a limitazione di l'età deve esse rialzata per i veiculi chì ùn anu micca finitu a so vita ecunomica è passate l'ispezione, indipendentemente da a discriminazione di affittu, è a classificazione di età è equipaggiu deve esse introdutta, cum'è in i paesi europei. U 50 hè un annu persu per u settore per via di u requisitu di 2020 per centu d'utilizazione di a capacità. Per quessa, i periodi di documenti D1, B1 è D2, B2 duveranu esse allargati per un annu gratuitamente. Hè statu amparatu chì u Ministru Karaismailoğlu hà dettu ch'ellu portava e dumande di u settore à l'agenda à a riunione di u cabinet. (Fonte: Osman Çobanoğlu/Turkiye Newspaper)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*