I centri commerciali aperti in Izmir anu rispettatu e precauzioni di coronavirus

I centri commerciali aperti in Izmir anu ubbiditu à e regule
I centri commerciali aperti in Izmir anu ubbiditu à e regule

L'ispezioni realizate da a Municipalità Metropolitana di Izmir in i centri commerciali in u scopu di e misure di coronavirus dapoi l'11 di Maghju anu revelatu a diferenza di Izmir. Tutti i 13 centri commerciali aperti durante u prucessu di nurmalizazione rispettavanu e regule. Sette centri commerciali anu sceltu di ùn apre ancu e so porte.

A municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu à inspeccionà i centri commerciali (centri commerciali) messi in serviziu durante u prucessu di normalizazione in u scopu di e misure coronavirus. Hè statu determinatu chì i centri commerciali 13 aperti rispettavanu e regule in a circular notificata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Ministeru di l'Affari Interni. I sette centri commerciali chì sò sempre chjusi seranu inspeccionati da e squadre di pulizzia di a Municipalità Metropolitana dopu a so apertura.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà annunziatu e regule chì i centri commerciali aperti l'11 di Maghju duveranu rispettà, postu chì e restrizioni in u scopu di a lotta contru l'epidemie di coronavirus sò state gradualmente alzate. Circulare preparata per prutege a salute di l'impiegati è di i clienti Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù l'istruzzioni di , hè stata notificata à a gestione di tutti i centri commerciali in a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*