Chì tippu di cambiamenti puderanu accade in u trasportu urbanu quandu e misure di coronavirus sò eliminate?

Chì tippu di cambiamenti accaderanu in u trasportu urbanu quandu e misure di coronavirus sò alzate?
Chì tippu di cambiamenti accaderanu in u trasportu urbanu quandu e misure di coronavirus sò alzate?

E cità più populose di u mondu, cum'è Londra, generalmente dipendenu da u trasportu publicu cum'è u metro è l'autobus. Ma per via di coronavirus, pò esse qualchì cambiamentu in u trasportu urbanu.

I percorsi di bicicletta ponu esse più largu

Cù l'elevazione di e restrizioni di curfew in e cità metropolitane, i veiculi tradiziunali di trasportu urbanu cum'è u metro è l'autobus seranu avà rimpiazzati da alternative. Perchè hè previstu chì e pratiche di distanza suciale cuntinueghjanu in parechje parte di u mondu.

A situazione ùn hè micca assai diversa per Londra, una di e cità più populate di u mondu, è altre cità di l'Inghilterra.

Sicondu un studiu, cù a continuazione di e pratiche di distanza suciale di 2 metri in Londra, a capacità di i passageri in metro hè prevista di diminuite da 15% è a capacità di passageru di l'autobus da 12%.

Allora, e cità anu l'infrastruttura per affruntà più persone in i carrughji è più vitture nantu à l'autostrade invece di trasportu publicu ?

Prufessore da a London School of Economics. Tony Travers commenta:

"Se ci hè un cambiamentu versu e biciclette, e motociclette o altri veiculi per u trasportu urbanu in e grande cità, questu richiederà cambiamenti radicali in u modu di usu di e strade.

"Avete da fà chì a ghjente si move più veloce in e strade, questu hè più faciule in e strade principali. Ma e strade principali sò ancu aduprate da autobus, taxi, veiculi di carica è altri veiculi essenziali. "Cambià a manera di aduprate e strade piglia tempu".

Prof. Travers hà dettu chì l'ore di punta in u trasportu publicu duveranu esse graduali, forse "sparghje nantu à cinque ore", in modu chì un ambiente più spaziosu pò esse furnitu per i passageri.

Ma l'esperienza precedente hà dimustratu chì a distribuzione di l'ore di punta ùn hè micca faciule.

Prof. "L'operatori di trasportu publicu anu luttatu per decennii per sparghje i passageri in diversi fusi orari durante l'ore di punta", disse Travers. Hè difficiuli di fà questu voluntariamente. "Ci deve esse un sistema induve alcune persone sò attribuite à certi intervalli di tempu", dice.

Questu pò ancu avè cunsiquenzi secundarii in diverse spazii di a vita. Prof. Travers dice chì l'ore di apertura di i locali di divertimentu deve esse aghjustatu in cunseguenza:

"I caffè, i bar è i ristoranti riceveranu licenze legali flessibili per pudè stà aperti più ore? O i genitori piglianu i so figlioli da a scola ? "Questu avarà cunsequenze profonde per cumu si facenu e cose".

Chì puderia esse a megliu alternativa allora?

Scooter Elettricu

Ancu s'ellu sò pruibiti nantu à e strade principali è pavimenti in u Regnu Unitu, u fabricatore di scooter elettrici Pure Electric dice chì e vendite aumentanu esponenzialmente ogni annu.

A cumpagnia hà vindutu 135 e-scooters in un ghjornu a settimana passata, è a vendita di l'annu passatu hà righjuntu 11.500 XNUMX.

Adam Norris, manager di una altra sucietà chì vende scooters elettronichi, hà dettu: "L'elettrificazione hè ghjunta. "Bassu costu, ecologicu", dice.

U mudellu di scooter elettronicu più vendutu di a cumpagnia di Norris in u Regnu Unitu, u M365, hè pruduttu da a marca Xiaomi à pocu budgetu di China.

Sicondu Norries, stu mudellu di scooter elettronicu, chì hà un limitu di velocità massima di 15 km per ora, hè ideale per una distanza di circa 5-6 km. E-bikes sò adattati per distanzi più longu.

I scooters elettronichi sò usati in parechje cità in u mondu, da Parigi à Los Angeles. Ma in l'Inghilterra sò ufficialmente permessi solu in terra privata.

U guvernu britannicu pensava à circà l'opinione publica nantu à l'usu di scooters elettronichi prima di u focu di coronavirus. L'opponenti sustene chì sti veiculi ponenu un periculu per i pedoni è i veiculi.

A presentatrice di televisione britannica Emily Hartridge hè morta à l'età di 35 anni quandu si scontra cù un camion in u sudu di Londra mentre guidava un scooter elettronicu l'annu passatu.

Ma Norris hè di l'opinione chì hè "logicu" di cambià e lege per via di a crescente dumanda di i cunsumatori. Ellu dice chì a mo salvezza pò esse assicurata cù vestiti riflettenti chì aumentanu a visibilità è mudelli novi cù roti più largu.

Cunduce un Veiculu Personale

Anthony Eskinazi, manager di a piattaforma chjamata Just Park, chì agisce cum'è intermediariu per l'individui per affittà i so parcheghji à l'altri, hà dettu chì pensanu di trasfurmà 300 parcheggi appartenenti à a so cumpagnia in parcheggi per scooters è biciclette.

Sicondu Eskinazi, l'individui pò esse micca disposti à aduprà i so veiculi per via di a pussibilità di congestioni di trafficu:

"Pensu chì a dumanda di parcheggi aumenterà dopu chì e restrizioni sò state elevate è questu ùn serà micca una dumanda assequible. A ghjente vole una vera alternativa avà. "Se u guvernu pò facilità questu, videremu ancu un grande aumentu di a micromobilità".

Usu di Taxi

E restrizioni è misure di curfew eranu un prucessu difficiule per Uber. A cumpagnia avà dice chì si "preparanu per una nova era".

A cumpagnia furnisce equipaggiu di prutezzione persunale è maschere à tutti i so cunduttori è pensa à copre u tempu chì passanu per pulisce i so veiculi prima di piglià novi passageri.

Uber prova ancu di creà un novu sistema induve i cunduttori piglianu è registranu selfie per assicurà chì portanu maschere.

A cumpagnia sviluppa ancu a so propria pruduzzione "veiculu senza driver". Ma dopu à u crash in 2018, i veiculi senza cunduttore sò stati eliminati gradualmente prima di vultà in e strade in California dui mesi fà.

Taxi drone

Ci sò 175 disinni di taxi drone in u mondu, ma nimu ùn hè ancu intrutu in serviziu regulare.

Dr., docente in u Dipartimentu di Ingegneria Aeronautica è Astronautica in l'Università di l'Occidenti di l'Inghilterra. Steve Wright pensa chì i taxi robot sò ancu una opzione:

"In l'ultime settimane, aghju vistu autobus vioti chì passanu da mè è ogni volta pensu à quantu puderia esse bè di furnisce un trasportu publicu à piccula scala cù taxi robot.

"Vogliu ancu chì questi taxi volanu taxi, ma pensu chì duverà aspittà perchè u coronavirus probabilmente impediscerà a rivoluzione di "decollo è atterraggio verticale" piuttostu chè incuragisce. "U collasso di e compagnie aeree probabilmente trascinerà l'intera industria di l'aviazione cun ella".

Fonte: Republica

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*