A manera di Esportà Latti è Latticini in Cina hè stata aperta

L'esportazioni di latti cine è latticini anu aumentatu
L'esportazioni di latti cine è latticini anu aumentatu

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu chì l'ostaculi à l'esportazione di latti è prudutti di latti da Turchia à a Cina sò stati alzati.

In u so postu nant'à u so contu Twitter, u Ministru Pekcan hà annunziatu chì, in u risultatu di l'iniziativi intensivi realizati in cuuperazione cù u Ministeru di u Cummerciu è u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, cù a cuntribuzione di u Cunsigliu cummerciale, l'ostaculi davanti à u latti L'esportazioni di prudutti di latti da Turchia à Cina sò state elevate.

Dichjarà chì a lista di l'imprese chì ponu esportà latti è prudutti di latti da Turchia à a Cina hè stata annunziata cù a dichjarazione fatta da l'Amministrazione Generale di Dogana di a Republica Populare Chine, Pekcan hà dettu: "In questu cuntestu, 54 cumpagnie principali di a nostra industria. pudarà esporà prudutti di latti in Cina. L'apertura di u mercatu cinese, chì hè unu di i più impurtanti importatori di prudutti di latti in u mondu cù circa 6 miliardi di dollari, à i nostri esportatori turchi hè piacevule. Bona furtuna à i nostri esportatori ". usatu e frasi.

I studii seranu realizati per guadagnà un postu in u mercatu cinese

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, à l'occasione di u G20 Leaders' Summit, un protokollu hè statu firmatu nantu à e cundizioni veterinarii è sanitarie di u latti è i prudutti di latti da esse esportati da Turchia à a Cina u 14 di nuvembre 2015. In 2018, un A squadra tecnica di l'Amministrazione Generale di a Dogana di a Cina hè ghjunta in Turchia, avia visitatu e cumpagnie in situ.

In u risultatu di l'intense iniziative realizate durante u periodu intermedio, 54 cumpagnie sò state autorizate in diverse gamme di prudutti per l'esportazione di latti è latticini da Turchia à a Cina, cù a dichjarazione fatta da l'Amministrazione Generale di Dogana di a Republica Populari di Cina.

In questu cuntestu, i studii seranu realizati per guadagnà un postu in u mercatu cinese è a diversificazione di u mercatu serà assicurata espansione i sforzi di ingressu à u mercatu per include altri paesi di u Far East.

I sforzi seranu focu annantu à l'aumentu di a quota di u mercatu di i prudutti agriculi, in particulare i prudutti di latti, in a geografia detta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*