À propositu di Nuri Demirag

circa nuri demirdag
circa nuri demirdag

Hè natu in u 1886 in u distrittu Divrigi di Sivas ; Hè mortu u 13 di nuvembre di u 1957 in Istanbul.

Hè unu di i primi è impurtanti imprenditori di l'industria di l'aviazione in Turchia. Hà fattu grandi investimenti in u sviluppu industriale di Turchia è hè statu unu di i primi contraenti in a custruzzione di i Ferroviari di a Republica Turca. In 1936, hà fundatu a fabbrica di fabricazione di l'aeronautica, pusendu i fundamenti di l'industria di l'aviazione, prima un Nu.D.36. trainer, è tandu un ingegnere cumplettamente turcu, tecnicu, chì u fuselagiu hè cupartu d'aluminiu è pò esse cunvertitu in un bomber quandu hè necessariu.Hè un omu d'affari chì hà realizatu a custruzzione di l'aviò di passageru bimutore di sei posti chjamatu "Nu. D.38 ", u nostru primu aviò domesticu è naziunale, chì hè statu fattu da i so impiegati è chì hè statu accettatu in a categuria d'aviò di classa (A) in u mondu di quellu ghjornu. Cusì, u nostru paese intrì in l'industria aeronautica simultaneamente cù i paesi di u mondu.

Nuri DEMİRAĞ hà ancu fattu u pioniere di a furmazione di parechji piloti è tecnichi acquistendu u grande terrenu utilizatu cum'è l'Atatürk Airport in Yeşilköy, avè un campu di volu custruitu nantu à questu, è avè una "Sky School", "Aircraft Repair Workshop" è hangars custruiti per pudè. furmà i piloti è i tecnichi in questa zona.

Nuri DEMİRAĞ, inseme cù u so fratellu, hà custruitu un totale di 1930 km di ferrovie, centinaie di tunnel, ponti è edifici di stazione in un cortu periodu di un annu nantu à e linee Samsun-Sivas, Sivas-Erzurum, Afyon-Dinar à l'iniziu di l'anni 1012. ; Quandu a Legge di u Cognome hè stata promulgata u 21 di ghjugnu di u 1934, u cognome "DEMİRAĞ" hè statu datu da ATATÜRK stessu. L'edifiziu di a Prima Grande Assemblea Naziunale, chì hè attualmente utilizatu com'è museu in Ankara, diversi edifici di u ministeru, Bursa Merinos, Izmit Seka, Sivas Cement, Karabuk Iron and Steel Factory sò i so opere. Hè ancu pioniere in l'apertura di u dipartimentu di l'ingegneria di l'aeronautica in l'Università di Istanbul.

"U Turcu deve custruisce u so aviò cù e so mani. Siccomu una nazione ùn pò campà senza un aviò, allora ùn deve micca aspittà stu modu di vita da a grazia di l'altri. vi dicu cun certezza ; Prima di ghjunghje à dece anni, custruiremu tutti i nostri aerei cù i so mutori, finu à a più chjuca vite, interamente noi.

"Se l'Europei, l'Americani ponu fà, pudemu ancu fà. Ùn possu dì chì aghju rinunziatu à u mo esse, u mo esse ; Significa chì aghju accettatu a mo debulezza, a mo debule ".

Nuri Demirag 1936

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*