Cuntrolu strettu di i centri commerciali è i mercati publichi in Ankara

Cuntrolu strettu di i centri commerciali è i mercati publichi in Ankara
Cuntrolu strettu di i centri commerciali è i mercati publichi in Ankara

U Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Ankara è e squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Salute anu strettu e so ispezioni dopu l'apertura di Centri Commerciali è Mercati Publici, chì sò stati temporaneamente chjusi dapoi u 21 di marzu per via di e misure di coronavirus. Dichjarà chì anu aumentatu i cuntrolli in i centri commerciali per prutege a salute publica, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia Metropolitana Mustafa Koç hà dettu: "Avemu fattu avvirtimenti per eliminà e carenze". U capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, Seyfettin Aslan, hà dettu chì anu distribuitu maschere in i mercati publichi è pusonu distributori di disinfettanti per e mani di fotocellule in parechji punti.

E squadre di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Ankara è di u Dipartimentu di l'Affari di Salute anu aumentatu i so cuntrolli cù a riapertura di i centri commerciali è i Mercati Publici, chì sò stati chjusi cum'è parte di a lotta contru l'epidemie di coronavirus.

U Dipartimentu di Pulizia di Ankara hà cuminciatu à inspeccionà i posti di travagliu in cunfurmità cù e circulari publicati, in particulare e misure d'igiene è di distanza suciale, in centri commerciali chì anu cuminciatu di novu a so attività in a Capitale.

I REGULI ÙN SERRANNI IMMESSI

Dichjarannu chì attribuinu impurtanza à i studii chì priorizanu a salute publica in u scopu di e misure per luttà contra l'epidemie di coronavirus, u Capu di u Dipartimentu di Pulizzia Mustafa Koç hà dichjaratu chì l'ispezioni continuanu ininterrottamente è hà datu e seguenti informazioni:

"Avemu furmatu parechje squadre. In tutta Ankara, i nostri squadre anu intensificatu e so ispezioni in centri commerciali, barbieri è parrucchieri. I nostri squadre mobili sò ancu pronti à valutà e notificazioni à a capitale 153. A regula di u 10 per centu serà applicata in i centri commerciali è a regula di u 8 per centu in i posti di travagliu in i centri commerciali. L'impiegati di 8 per centu à 10 per centu di u metru quadru ponu esse accettati. In i nostri cuntrolli, vedemu chì i dui adesivi di u pavimentu sò attaccati per prutege e distanze d'attesa davanti à l'elevatore è l'avvirtimenti sò scritti per limità u numeru di clienti in l'elevatore. In l'elevatori, l'adesivi deve ancu esse appiccicati per i clienti per stà cù e spalle à l'altru è a faccia à i mura. L'escalators duveranu avè i stessi avvisi. I disinfettanti di e mani duveranu ancu esse guardati in diverse parti di u centru cummerciale. I zitelli è i carri di shopping ùn deve esse usatu inseme. Hè per quessa ch'elli anu da esse messi da parte è ligatu. E misure cum'è e misure di prutezzione di distanza, l'usu di a mità di l'armarii di prova, micca appiccà a robba pruvata nantu à l'hanger per 24 ore è avè un disinfettante di e mani in a cassa deve esse pigliata in i posti di travagliu. Certi magazzini ùn sò micca aperti, ma quelli chì sò aperti cumpensà e so carenze. Avemu avvistatu i magazzini chì ùn anu micca cumpensu per e so carenze, per esempiu, a mancanza di adesivi di pavimentu. Facemu inspezioni secondu e decisioni di u Cunsigliu di Igiene. Siccomu i cummercianti sò in un ambiente di crisa, ùn preferimu micca metudi cum'è penalizà, impone una penalità di chjusura, o revoca a licenza. Luttemu per prutege a salute di e persone. Preferimu l'eliminazione di carenze è carenze. Agimu cù a rispunsabilità di furnisce u serviziu chì i citadini si meritanu è di cumpiendu u nostru duvere di cumuna ".

AVVISI CLIMATICI DA METROPOLITANI À CENTRI COMMERCIALI

U Dipartimentu di l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà mandatu una lettera d'avvertimentu à tutti i centri commerciali di a capitale per gestisce sistemi di climatizazione à 100 per centu di capacità in l'edificazioni, in più di e misure pigliate per prevene l'epidemie è prutegge a vita di i citadini. In a lettera d'avvertimentu firmata da Seyfettin Aslan, Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, sò state incluse e seguenti dichjarazioni:

"Ci hè bisognu di uperà sistemi di ventilazione cù 11 per centu di capacità d'aria pulita in tutte e zone di i Centri Commerciali (AVM), chì sò previsti per esse aperti l'2020 di Maghju 100. Hè impurtante di fà arrangiamenti adatti in l'installazione di l'aria condizionata di spazii grandi è di picculi volumi, per monitorà regularmente u so mantenimentu è l'ispezioni periodiche, è esse sensibili à a selezzione di filtrazione adattata per a lotta contru u virus in filtrazione.

A DISTRIBUZIONE DI MASCHERA CONTINUA À I TRADE CAPITAL

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so sustegnu di maschere à i cummercianti di Başkent cum'è parte di e misure pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus.

U Dipartimentu per l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana hà ancu distribuitu maschere à i cummercianti di Maltepe è Osmanlı Pazarı, induve i residenti di a Capitale sò assai shopping, dopu chì i centri commerciali sò stati permessi di apre. A Municipalità Metropolitana hà ancu cuminciatu à mette disinfettanti di e mani cù sensori à e porte di u mercatu.

Dicendu chì u sustegnu di a maschera cuntinuerà à i cummercianti chì anu riapertura a so buttrega, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute Metropolitana Seyfettin Aslan hà dettu: "I nostri Mercati Maltepe è Ottomani sò stati aperti. Dışkapı Pazarı serà apertu in pocu tempu. Avemu trasmessu i saluti di u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Mansur Yavaş, à i nostri cummercianti è consegnatu maschere è disinfettanti. Avemu dumandatu à i nostri cummercianti è e camere prufessiunali, cù quale avemu travagliatu in cuuperazione, per attente à a distanza suciale è à a pulizia è a disinfezione. Speremu, facemu u nostru megliu per passà stu periodu inseme senza alcun dannu ", disse.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA L'ARTI MARKETING

Ringraziendu u sindaco Yavaş per u so sustegnu à i cummercianti durante a lotta contru l'epidemie di coronavirus, u presidente di a Cooperativa d'Affari Maltepe Pazarı, Satilmis Çiloğlu, hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu è tuttu u persunale chì hà servitu. Hà mantene a so prumessa, cum'è prima di l'elezzioni. Hè statu assai sensibile à i prublemi chì avemu avutu à l'internu è l'esternu. Namık Ayan, unu di i cummercianti di Maltepe Pazarı, hà sparte u so pensamentu cù e seguenti parolle: "Tutte e nostre richieste da a municipalità sò state soddisfatte da u nostru presidente Mansur. Grazie mille à ellu. Faremu ancu u nostru megliu in a pulizia è a disinfezione ".

Mentre i cummercianti, chì sò stati ricurdati di e regule d'igiene per a salute publica durante a distribuzione di maschere, anu dichjaratu chì vulianu chì i so clienti puderanu cumprà cun tranquillità, un altru cummerciante chjamatu İsmail Elmas hà dettu: "U nostru mercatu hè apertu, simu assai. cuntentu. Grazie mille per tuttu u vostru aiutu da u nostru merre. Ùn ci hà micca lasciatu solu durante u mese di Ramadan è hà furnitu cibo è aiutu di soldi. Tuttu ciò chì avemu bisognu hè statu scontru, da maschere à guanti è ancu disinfettanti. Hà abbracciatu oghje i cummercianti, è vulemu ringrazià ellu, u babbu di u cummerciante ", disse.

U presidente di a Cooperativa di u Mercatu Ottumanu, Kasım Öz, hà manifestatu a so satisfaczione cù u sustegnu di u Metropolitanu, cù e seguenti parolle: "Avemu avutu un longu periodu di chjusu. A causa di u coronavirus, i nostri cummercianti anu chjusu i so buttreghi. Oghje, i nostri cummercianti, inseme cù l'equipaggiu necessariu, appliendu a regula di distanza suciale, è più impurtante, cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu apertu i nostri buttreghi. Vulemu ringrazià u Metropolitanu, chì hà distribuitu e nostre maschere à i nostri cummercianti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*