Cumu serà a nova disposizione di posti in l'aviò ?

Cumu serà a nova disposizione di posti in l'aviò ?
Cumu serà a nova disposizione di posti in l'aviò ?

Bilal Ekşi, u direttore generale di THY, chì i voli sò stati suspesi per via di e precauzioni di coronavirus è ripiglià i voli in ghjugnu, hà annunziatu chì una decisione ùn era micca presa chì i posti di l'aviò resteranu vacanti.

Turkish Airlines (THY), chì hà pigliatu una pausa da i voli per via di a pandemia di Covid-19, ripiglià i voli u 1 di ghjugnu. U direttore generale di Turkish Airlines (THY), Bilal Ekşi, hà rispostu una di e dumande più curiose trà e novi misure è pratiche pigliate in l'industria di u volu.

Dicendu chì una decisione ùn hè ancu stata presa, cum'è i sedi laterali vacanti in l'aviò, Ekşi hà nutatu ciò chì segue in u so postu nantu à u so contu Twitter:

"A quistione chì site curiosu!

U SIDE SEAT serà VUA in l'aviò ?

Risposta: In l'aviazione è l'autorità sanitarie; UNA DECISIONE OBBLIGATORIA ùn hè stata ancora fatta, per ragioni cum'è i sistemi di ventilazione di l'aeronautica, i filtri HEPA, è u fattu chì u risicu di contaminazione in u volu ùn hè micca altu in studii scientifichi ".

U mondu cerca una risposta à l'arrangiamentu di i posti in l'aviò

Per d 'altra banda, l'iniziu di Airbus è di Silicon Valley, Koniku Inc. Cù un prughjettu iniziatu in partenariatu cù a cumpagnia, una risposta hè cercata per u sistema di sedute in aereo.

E duie cumpagnie cuminciaru à travaglià per sviluppà un dispositivu chì avaristi u putenziale di detectà e malatie cù i so sensori. Sicondu Koniku Inc, u dispusitivu sniffs l'aria è vi informa ciò chì ci hè dentru. Hè dichjaratu chì u dispusitivu, chì hè sempre in u stadiu di prototipu, pò esse usatu in aeroporti è aerei s'ellu passa i testi.

Questu lascerà u sediu laterale viotu in l'aviò ?

A cumpagnia italiana di sofà Aviointeriors, invece, hà publicatu u studiu di designu in quale cercava una risposta à a quistione di cumu fà viaghji aerei in u periodu post-epidemicu. In u disignu di u sediu "Janus" publicatu da Aviointeriors nantu à u so contu Instagram, si vede chì i partizioni di vetru sò posti trà i passageri per riduce u risicu di sparghje u coronavirus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*