Nisuna Pre-Permissione Necessaria per l'Esportazione di Maschere di Tela Multi-Use

Dieci permessi ùn saranu micca richiesti per l'esportazioni di maschere.
Dieci permessi ùn saranu micca richiesti per l'esportazioni di maschere.

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dettu: "In questu periodu quandu a cuntrazione di a dumanda glubale in u settore tessili è di vestiti pronti hè sperimentata, ùn serà micca necessaria una pre-autorizazione per l'esportazione di maschere di tela multi-usu".

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, "In questu periodu quandu a cuntrazione di a dumanda glubale in u settore tessili è di vestiti pronti hè sperimentata, e cundizioni di pre-autorizazione ùn saranu micca necessarie per l'esportazione di maschere di tela multi-usu (tessuti in maglia). " usatu a frasa.

U Ministru Pekcan, in u so postu nantu à u so contu Twitter, hà dichjaratu chì a pratica di ottene l'autorizazione preliminare da u Ministeru di a Salute per l'esportazione di maschere mediche è chirurgiche offerte à u mercatu hà fattu una cuntribuzione significativa à risponde à a crescente necessità di maschere in u mercatu. paese è furnisce prufessiunali sanitari cumpletamente equipati per serve u novu tipu di pazienti cun coronavirus (Kovid-19).

Enfatizendu chì cum'è u Ministeru di u Cummerciu, anu u scopu di permette à i settori esportatori di superà i danni causati da a pandemia di Kovid-19 in l'ecunumia mundiale cù u minimu dannu, Pekcan hà dettu:

"A Turchia, mentre risponde à a dumanda domestica di l'equipaggiu medicale necessariu da i servizii di salute, hà ancu l'infrastruttura per diventà u più grande fornitore di maschere di tela in u mercatu internaziunale cum'è unu di i principali produttori tessili è pronti à portà in u mondu. In questu periodu quandu a cuntrazione di a dumanda glubale hè sperimentata in u settore tessili è di vestiti pronti, e cundizioni di pre-autorizazione ùn saranu micca cercate per l'esportazione di maschere di tela multi-utilizazione (fatte di tessili di maglia). Vogliu chì sta applicazione, chì faciliterà i nostri esportatori, sia benefica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*