E Cundizioni di Applicazione di "Programma di Certificazione Turistica Salute" sò state determinate

E cundizioni di applicazione per u prugramma di certificazione di u turismu sanu sò state annunziate
E cundizioni di applicazione per u prugramma di certificazione di u turismu sanu sò state annunziate

Istituzioni di accreditamentu appruvati da TÜRKAK, chì emettenu certificati in u quadru di u "Programma di Certificazione di Turismu Salute", unu di i primi esempi in u mondu, iniziatu sottu a coordinazione di u Ministeru di Cultura è Turismu, è e cundizioni per ottene u certificatu. sò stati determinati.

U "Certificatu di Turismu Salute" messu in pratica da u Ministeru, chì hà realizatu un studiu cumpletu in l'ultimu mese è mezu per u ritornu à a normalità di u turismu turcu, furnisce à i turisti un serviziu di vacanze sicuru induve puderanu passà e so vacanze. cun tranquillità.

Ricordendu chì u documentu, chì serà validu da sta stagione d'estate, hè statu preparatu cù i cuntributi di i ministeri pertinenti è cù a cooperazione di tutti i partiti di u settore, u Ministru Ersoy hà sparte i dettagli di u prugramma cù u publicu.

Rimarchendu chì anu determinatu l'istituzioni autorizate in u risultatu di e valutazioni fatte inseme per piglià l'opinioni di l'urganisazioni non governamentali cum'è TÜROFED, TÜROB è TÜRYİD, u Ministru Ersoy hà nutatu chì cù stu documentu, l'alloghju è l'alimentarii è e bevande seranu inspeccionati. à standard internaziunali in u quadru di criteri separati.

Dichjarà chì l'istituzioni chì emetteranu u "Certificatu di Turismu Salute" sò ancu appruvati da l'Agenzia Turca di Accreditazione (TÜRKAK) in quantu à e so cumpetenze, u Ministru Ersoy hà dettu chì da oghje, l'istituzioni appruvate TÜRKAK chì emettenu u Certificatu di Turismu Salute. www.tga.gov.tr annunciatu chì serà annunziatu nantu à l'indirizzu internet.

Ùn hè micca ubligatoriu per uttene u documentu

Invitendu e strutture chì volenu certificà chì servenu in cunfurmità cù e regule d'igiene è di distanza suciale necessarie per applicà à l'imprese chì sceglieranu trà queste urganisazioni annunziate, u Ministru Ersoy hà enfatizatu chì u documentu ùn hè micca assolutamente obligatoriu.

Tuttavia, u Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli credi chì a nurmalizazione in u settore di u turismu accelerà cù l'aumentu di u numeru di i titulari di certificati, è hà signalatu chì l'istituzioni chì emettenu stu certificatu anu i standard di accreditazione necessarii è a cumpetenza in a validità internaziunale.

E strutture certificate saranu annunziate nantu à u situ web di u Ministeru

Cù l'applicazione iniziata da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, e cumpagnie d'accreditazione autorizate à emette certificati effettueranu ispezioni di igiene è salute è valutazioni di conformità.

Queste cumpagnie emettenu rapporti in quantu à e valutazioni ch'elli facenu, mandanu un auditore regularmente à e facilità chì si applicanu, è inspeccione se i servizii sò furniti in cunfurmità cù i criteri.

Oltre à l'imprese di audit è di certificazione approvate da TÜRKAK, altre cumpagnie chì volenu travaglià in questu campu puderanu ancu fà auditu se anu a cumpetenza necessaria è a so accreditazione hè cunfirmata da TÜRKAK.

E strutture chì ricevenu u certificatu seranu annunziate separatamente nantu à u situ web di u Ministeru di a Cultura è u Turismu.

L'ospiti chì ghjunghjenu à e strutture puderanu vede u logu di u documentu, l'applicazione di codice QR chì cuntene infurmazioni detallate nantu à l'ispezione, è u logu di a cumpagnia di ispezzione in u "Certificatu di Turismu Salute".

Da l'alloghju à l'alimentari è e bevande, da u persunale di l'installazione à u statu di salute di l'ospiti, i criteri per u "Programma di Certificazione Turistica Salute", chì definisce una larga gamma di misure novi, è l'istituzioni autorizate, secondu a Promozione Turistica Turca. è Agenzia di sviluppu. www.tga.gov.tr pò esse accessu in Internet.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*