Le moschee sò disinfettate in Izmir

e moschee in Izmir sò state disinfettate
e moschee in Izmir sò state disinfettate

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu i travaglii di disinfezione in moschee chì saranu riapertura u venneri in linea cù a circular di u Ministeru di l'Interior.

In cunfurmità cù a circular di u Ministeru di l'Affari Interni di a Municipalità Metropolitana di Izmir, i travaglii di disinfezione sò iniziati in e moschee chì saranu riapertura cù a preghiera di u venneri u 29 di maghju. E squadre di a Direzzione di a Branca di Prutezzione è Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di İzmir visitanu e moschee chì saranu aperte per u cultu in İzmir una per una. I lochi induve pò esse u cuntattu cum'è tappeti, colonne è entrate in a moschea sò disinfettati. U travagliu cuntinueghja à intervalli regulari.

A municipalità metropolitana di Izmir avia fattu un travagliu di disinfezione in moschee prima ch'ella sia chjusa à u cultu per via di l'epidemie di coronavirus. I spazii publichi cum'è i veiculi di trasportu publicu, istituzioni sanitarie, stazioni di polizia in tutta a cità sò ancu disinfettati regularmente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*