Ekrem İmamoğlu A stazione d'autobus di Istanbul annunciata

a bona nutizia di a stazione di autobus di Istanbul da ekrem imamoglu
a bona nutizia di a stazione di autobus di Istanbul da ekrem imamoglu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà esaminatu i travaglii di rinnuvamentu in a Great Istanbul Bus Station, chì hè diventata l'incubo di i citadini in u so statu abbandonatu in l'ultimi anni. İmamoğlu hà dettu: "Avemu trasfurmatu a terminal d'autobus di Istanbul dimenticata in un spaziu suciale chì serve à u settore di u trasportu è si integra cù a cità. In altre parolle, ci piace u piacè di presentà una zona persa di 400 mila metri quadrati à Istanbul di novu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluavia visitatu a stazione d'autobus 18 volte in tempi diversi, u primu di quale era u 2019 di lugliu di u 3. Testimone di i punti di vista negativi soprattuttu à i piani inferiori, İmamoğlu hà dettu: "Sò scomodu. U mo figliolu ùn entra micca in un locu cusì, a mo moglia ùn hè micca. Cumu ponu i figlioli è i sposi di 16 milioni di Istanbuliti entre quì? Sia u mo figliolu, sia u maritu di qualcunu altru, a famiglia di nimu ùn pò entre. Ci hè un prublema cù a pace quì. Stu locu hà persu a so funzione avà ", disse.

Ottene infurmazione nantu à l'opere

İmamoğlu hà esaminatu l'opere in a Great Istanbul Bus Station, una di e ferite sanguinanti à longu andà di a cità. Durante a so visita, İmamoğlu era accumpagnatu da u sindaco di Bayrampaşa Atila Aydıner, l'alta dirigenza İBB è u Vicepresidente di u Gruppu CHP di l'Assemblea İBB Doğan Subaşı. Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u Direttore Generale di a Stazione di Bus, Fahrettin Beşli; Hà visitatu l'edificiu di a stazione, i turri, i piattaforme, u centru di riparazione è di mantenimentu, a strada Hamidiye è i spazii logistichi è hà cuntrullatu i travaglii in situ. Accolta i travagliadori, İmamoğlu hà valutatu a visita cun una breve dichjarazione in l'area logistica rinnuvata di a stazione d'autobus, chì hè diventata l'incubo di l'Istambuli cù u so statu isolatu è abbandunatu annantu à l'anni.

"CREAMU AMBIENTI CONTEMPORANEI"

Enfatizendu chì si preoccupanu di a stazione d'autobus, İmamoğlu hà dettu: "Nimu pò esse cuscente; ma questu hè un centru cù tanta densità di pupulazione cum'è l'aeroportu di Istanbul, cù arrivi è partenze. Una altra caratteristica hè chì si trova in u core di i quartieri. In altre parolle, hè in mezu à Bayrampaşa è Esenler. Sfurtunatamente, u vechju statu di stu locu affetta ancu a sucità. Stu locu era diventatu u centru di certi abitudini arradicati intornu à ellu. Avemu avutu u cambiamentu da u primu ghjornu chì avemu pruvatu à ripiglià stu locu, discussatu è parlatu cù i cummercianti, è pruvatu à cumprumissu ".

Dichjarà chì anu ghjuntu à un puntu assai bonu avà, İmamoğlu hà cuntinuatu: "Amici, compieranu assai travaglii fisichi, in particulare alcuni di i nostri servizii ligati à l'asfaltu, a pittura è u trasportu, finu à a festa. Sfurtunatamente, a demolizione cumpleta è l'eliminazione di i zoni utilizati per diversi scopi è chì ùn eranu ancu cunnisciuti da quale era usatu in u passatu; significa à tempu salvà un tali locu per a cità è affettà positivamente u so ambiente. Ùn ci fermemu micca quì. U nostru stimatu manager hà prisentatu e bellezze sopra à noi; ma sottu, sapemu chì a ghjente di a cità usa dinò stu locu cum'è stazione di cità. A linea di metro passa quì. Dunque, creamu ambienti assai cuntempuranei quandu entra è esce da sta stazione. Ancu u cambiamentu attuale hà fattu assai persone felici, ma ci sarà più à vene ".

"SE GUARDI, HA COME UNA LEGGERA..."

Ricordendu chì ci hè una pupulazione seria in i distretti intornu à a stazione d'autobus, İmamoğlu cuncludi a so dichjarazione dicendu: "I citadini seranu impegnati cù a piazza è alcuni elementi chì anu da aduprà per a cultura è l'arti è alcune attività".

"In fattu, avemu da trasfurmà a terminal di autobus di Istanbul dimenticata in un spaziu suciale chì serve à u settore di u trasportu è si integra cù a cità. In altri palori, ci piace u piacè di presentà una zona persa di 400 mila metri quadrati à Istanbul una volta di più. In fatti, "Chì succede s'è vo ùn vede, ciò chì succede s'è vo guardate" hè un assai bonu esempiu. Sè vo circate, avemu vistu chì tipu di cambiamentu succedi quandu l'interessu chì ùn hè micca statu dimustratu per 15-20 anni hè mostratu in un annu, cum'è s'ellu era un bonu. Sò cuntentu. Di sicuru, cunnoscu a felicità di i cummercianti quì. I buttreghi sò chjusi per via di a pandemia è di u curfew. Ma quandu hè cumplettamente finitu, torneremu quì è spartemu sta felicità. À u mumentu, mi piace u rigalu di un spaziu multi-identità. Vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à tutti i nostri culleghi, partenarii, culleghi è travagliadori chì anu cuntribuitu. Diu benedica tutti; pocu avà ".

SECONDA VISITA A BEYOĞLU

Dopu i so ispezioni in a Grande Stazione di Autobus di Istanbul, İmamoğlu si n'andò à Beyoğlu è era accumpagnatu da i Cunsiglii di u Presidente IMM Ertan Yıldız è Yiğit Duman. Visità a custruzzione di Kiptaş Van Blocks in u Distrettu di Piyalepaşa, İmamoğlu hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u Direttore Generale di Kiptaş Ali Kurt.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*