L'applicazione di coppia unica eliminata in Istanbul Ankara è Izmir Taxis

Dichjarazioni di Recep Tayyip Erdogan Coronavirus
Dichjarazioni di Recep Tayyip Erdogan Coronavirus
Per gestisce u risicu di l'epidemie di coronavirus in quantu à a salute publica è l'ordine publicu, per assicurà l'isolamentu suciale, per mantene a distanza suciale è per mantene a rata di diffusione sottu cuntrullata, una circular in quantu à i Taxi Commerciali hè stata prima mandata da u Ministeru. di l'internu. Cù a circular citata, à partesi da u 30 di marzu di u 2020, sò state imposte restrizioni à u trafficu di taxi cummirciali registrati in Istanbul, Ankara è Izmir, basatu annantu à l'ultimu cifru di a targa.
A restrizione à i taxi cummirciali hè stata valutata in u Cabinet Presidenziale cunvucatu sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan oghje, è hè statu decisu chì a restrizione in quantu à u trafficu di taxi cummirciali secondu l'ultimi cifre di e so targhe finiscerà u 4 di maghju. , 2020 à 24.00.
In questu cuntestu, hè statu decisu da i Governatori di finisce l'applicazione specificata in a circular mandata prima in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge di Sanità Publica, è hè statu dumandatu chì l'applicazione sia fatta in questa direzzione è ùn pruvucarà alcunu. disruptions.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*