Precauzioni da esse applicate in u Prucessu di Normalizazione in l'Alimentazioni è e Bevande sò state determinate

E misure da esse applicate in u prucessu di nurmalizazione in l'installazione di l'alimentariu è di e bevande sò state determinate
E misure da esse applicate in u prucessu di nurmalizazione in l'installazione di l'alimentariu è di e bevande sò state determinate

Cù a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Cultura è u Turismu u 20.05.2020, hè statu informatu chì u prucessu di nurmalizazione cuntrullata hè statu iniziatu in u scopu di e misure per prevene a diffusione di l'epidemie di Coronavirus (Covid-19). à a data da esse determinata chì serà operativu in strutture staccate di cibo è bevandeE seguenti misure deve esse pigliatu è a so continuità deve esse assicurata.

L'implementazione di e misure hè obbligatoria è l'ispezioni seranu realizate da l'amministrazione pertinente.

PRINCIPI GENERALI È DICHIARAZIONE

Durante l'attività di l'imprese turistiche, e misure annunziate da l'istituzioni o l'urganisazioni pubbliche pertinenti sò cumpletamente rispettate.

  • in tutta l'impresa Un protocolu chì copre COVID-19 è regule / pratiche d'igiene Hè preparatu, u protokollu hè valutatu à intervalli regulari, è hè aghjurnatu tenendu in contu i prublemi scontri in a pratica, e suluzioni purtate è e misure mette in pratica da l'istituzioni o l'urganisazione publica.
  • In u scopu di u protocolu, l'approcciu di u persunale à u cliente chì mostra segni di malatia è e prucedure da esse applicate sò ancu definiti. Questi prucessi sò spiegati in a guida Covid-19 publicata da u Ministeru di a Salute.
  • L'operatori di e facilità sò obligati à piglià misure di distanza suciale in tuttu u stabilimentu.
  • In quantu à l'area di usu generale è u layout di sessione pianu di distanzamentu suciale A capacità di l'ospiti di a facilità hè determinata secondu u pianu di distanza suciale, u numeru di invitati adattati per questa capacità hè accettatu è l'infurmazioni di capacità sò affissate in un locu visibile à l'entrata di a facilità.
  • Inoltre, i pannelli chì cuntenenu e precauzioni è e regule COVID-19 applicate è da seguità in a stallazione sò disposti in u hall d'entrata o esterno di a facilità è in e zone d'usu generale induve l'ospiti è u persunale ponu vede facilmente.
  • per e misure COVID-19 Pulizia di a cucina è protocolu di sicurità alimentariaprotocolu di cuntrollu di pesti hè preparatu. U rispettu di u protocolu hè assicuratu da u persunale rispunsevule.

Cù a circular annunziata da u Ministeru di a Cultura è u Turismu Acceptazione di l'ospitiSala da pranzu è spazii d'usu generalebastonePulizia generale è mantenimentuZona di cucina è serviziuStrumenti di cummerciale I dettagli sò datu in i tituli è a circular hè attaccata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*