Eskişehir hà da esse cunnessu urgentemente à i porti

A linea di cunnessione ferroviaria portu eskişehir osb gemlik deve esse fatta urgentemente
A linea di cunnessione ferroviaria portu eskişehir osb gemlik deve esse fatta urgentemente

U presidente di Eskişehir OSB, Nadir Küpeli, hà dichjaratu ch'elli aspettanu chì TCDD piglia passi in quantu à a custruzzione di a linea ferroviaria di 7 chilometri trà Hasanbey Logistics Center è OSB. Küpeli hà annunziatu chì risparmiaranu 40 milioni d'euros annu in i costi di logistica in l'esportazioni cù a custruzzione di a linea ferroviaria Gemlik Port, chì hè assai impurtante per l'industria Eskişehir.

U presidente di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, Nadir Küpeli, hà fattu una serie di dichjarazioni nantu à a cunnessione ferroviaria OSB è a cunnessione di a linea ferroviaria à u portu Gemlik. Dichjarà chì i passi concreti duveranu esse fatti à u puntu di cunnessione di l'OIZ à u Portu di Gemlik per ferrovia, Küpeli hà dettu: "Avemu espressu constantemente a necessità di a cunnessione ferroviaria à u Portu di Gemlik da TCDD dapoi 25 anni, è in più di u cunnessione ferroviaria trà Hasanbey Logistics Center è OIZ per 15 anni. "Se queste cunnessione ferroviaria eranu state custruite, averiamu risparmiatu 40 milioni d'euros annu in u trasportu di i nostri prudutti d'esportazione", disse. U presidente Küpeli hà nutatu chì u mondu passa per un cambiamentu ecunomicu assai seriu è un prucessu di trasfurmazioni per via di l'epidemie di Covid-19, è hà dettu chì ci hè stata una diminuzione di l'esportazioni, soprattuttu in aprile, quandu fighjendu i figuri di l'esportazioni recentemente annunziati.

Eskişehir OSB cresce rapidamente

Küpeli hà dettu chì Eskişehir OIZ cresce rapidamente è u so scopu d'esportazione per u 2023 hè di 5 miliardi di dollari, è hà continuatu e so parolle cusì:

"Fumemu a prima fase di l'epidemie, chì durò 3 mesi. Duranti stu periodu, noi, cum'è un paese, hà passatu per un periodu difficiule in a cooperazione trà u statu è a nazione. Economicamente, a nostra industria è certi gruppi prufessiunali sò stati assai affettati da questi sviluppi. I perditi ecunomichi sperimentati durante stu periodu deve esse cumpensu rapidamente. Cum'è Eskişehir Industry, a maiò parte di e nostre imprese cuntinuavanu a produzzione senza interruzzione durante stu periodu. Mantenemu u nostru impiegu è ancu s'ellu ci era prublemi in parechji paesi chì avemu esportatu, avemu pruvatu u nostru megliu per esporà cù tutti i mezi è metudi. L'esportazione hè a più impurtante fonte di ingressu per noi. Eskişehir hà una struttura industriale orientata à l'esportazione. Hè di grande impurtanza per a nostra industria per esse capace di esportà più è à costi logistichi più assequibili ogni annu. Eskişehir OIZ cresce assai veloce. Avemu fattu un grande prugressu in l'ultimi 10 anni. In l'ultimi 10 anni, 185 milioni di metri quadrati di terra sò stati attribuiti à 3,2 investitori in Eskişehir OIZ per novi investimenti. Mentri u numeru di impianti di pruduzzione in l'OIZ era 2010 in 347, oghje stu numeru hè ghjuntu à 542. 195 novi impianti industriali cuminciaru a produzzione in OIZ. U nostru numeru di l'impiegati hà aumentatu da 21 mila persone in u stessu periodu, da 23 mila à 44 mila persone. À novu, in questu periodu, l'espurtazioni di i nostri stabilimenti industriali in l'OIZ, chì era 1,1 miliardi di dollari, righjunghji 1 miliardi 750 milioni di dollari. Cù l'effetti negativi di stu periodu chì passanu in pocu tempu è i gruppi industriali impegnati in a produzzione à grande scala in u mondu dirigenu i so preferenze di u centru d'investimentu è di produzzione in u nostru paese, è dunque à Eskişehir, in u novu periodu, secondu e nostre proiezioni. , u numaru di l'impiegati in u 2025 aumenterà à 60 mila persone in u primu locu, è in l'anni 2030, u numeru di l'impiegati aumenterà à 750 mila persone. Stimu chì u nùmeru di e nostre strutture righjunghji 75 è u nùmeru di l'impiegati. in l'industria ghjunghjerà almenu 2023 mila persone. Di conseguenza, e nostre esportazioni di prudutti industriali da Eskişehir OIZ sò destinate à ghjunghje à 5 miliardi di dollari à a fine di u XNUMX ".

Avemu bisognu di cunnessione ferroviaria

In riferimentu à a cunnessione ferroviaria trà Küpeli OIZ è u portu di Gemlik, u sindaco Küpeli hà dettu: "Sia a nostra amministrazione è l'amministrazioni davanti à noi anu sempre purtatu u prublema di a cunnessione ferroviaria à Eskişehir OIZ. Avemu espressu constantemente a nostra dumanda principale per a cunnessione ferroviaria à Gemlik Port da TCDD per 25 anni, è in più di a cunnessione ferroviaria trà Hasanbey Logistics Center è OIZ per 15 anni. Avemu spiegatu sta questione à i funzionari à tutti i livelli di u statu, è i nostri Primi Ministri è Ministri di i Trasporti accunsenu cun noi nantu à questu tema. Aspittemu una risposta pusitiva immediata à queste richieste. Sì sti cunnessione ferroviaria eranu stati custruiti, averiamu risparmiatu 40 milioni d'euros annu in u trasportu di i nostri prudutti d'esportazione è ci avissimu furnitu un grande vantaghju cumpetitivu in i nostri esportazioni. Se avemu avutu una cunnessione ferroviaria, più novi investimenti venenu à Eskişehir OIZ, è l'esportazioni di l'OIZ, chì sò 1,7 miliardi di dollari oghje, seranu probabilmente almenu 2,5 miliardi di dollari. Eskişehir OIZ hè in crescita assai veloce, a produzzione, l'impieghi è i figuri d'esportazione destinati à i prossimi 10 anni sò evidenti. Ùn hè più pussibule di trasportà sta quantità di carichi d'esportazione per strada. Avemu bisognu urgente di una cunnessione ferroviaria. "A nostra dumanda da u nostru Ministeru di i Trasporti è TCDD hè chì aspittemu chì a cunnessione trà Eskişehir OSB è Hasanbey Logistics Center è, più impurtante, a cunnessione ferroviaria Gemlik Port, sia implementata u più prestu pussibule", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*