U 19 di Maghju di u Direttore Generale Yazıcı Commemorazione di Atatürk, Messaghju di Celebrazione di a Ghjuventù è di u Sportu

Missaghju di felicitazione per a Cummemorazione di a Stampa di May Atatürk, a Ghjuventù è u Sport
Missaghju di felicitazione per a Cummemorazione di a Stampa di May Atatürk, a Ghjuventù è u Sport

Cari passageri,

U 19 di maghju di u 1919 hè u ghjornu chì a nazione turca, sottu a guida di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, hà coronatu a nostra lotta per l'indipendenza cù a vittoria cù a credenza di "Indipendenza o Morte", l'esistenza di a nazione turca in Anatolia hè stata cunsolidata, è cuminciò u gridu di a suvranità naziunale à sette vacche.

U 19 di maghju hè u ghjornu chì i fundamenti di a nostra Republica di Turchia sò stati posti.

Per questu mutivu, mentri Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà dettu chì u so anniversariu hè u 19 di maghju, hà prisentatu questu ghjornu cum'è una festa à a ghjuventù, è vulia chì u spiritu di u 19 di maghju si mantene viva per sempre cù u so Indirizzu à a Ghjuventù. Perchè u spiritu di u 19 di maghju hè a guaranzia di a Republica di Turchia per campà per sempre.

U principiu di l'età d'oru di e ferrovie turche hè u 19 di maghju. Cumprendu l'impurtanza di a ferrovia in a lotta per l'indipendenza, Atatürk hà iniziatu una mobilizazione ferroviaria per assicurà u sviluppu di a Republica di Turchia in tutti i lochi.

"I ferrovie sò un'arma di sicurezza più impurtante di un paese cà un fucile grossista". Nazziunalizzò e linee ferroviarie detenute da stati stranieri è assicurò a custruzzione di 3 mila 500 chilometri di linee ferroviarie.

In questu ghjornu significativu, una volta di più commemorate Gazi Mustafa Kemal Atatürk, i so cumpagni d'arme, è i nostri martiri è patrioti chì anu datu a so vita per u paese cun gratitudine è gratitudine. Benedite e so ànime.

Felice 19 May Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport.

Kamran Yazici
Direttore Generale di TCDD Transportation è
Presidente di u Cunsigliu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*