Guida d'infurmazione per i zitelli cù autismu preparatu

Una guida informativa per i zitelli cù autismu hè stata preparata
Una guida informativa per i zitelli cù autismu hè stata preparata

U Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, Zehra Zümrüt Selçuk, hà dettu chì e guide sò state preparate tematicu secondu diversi gruppi di disabilità per facilità l'accessu di e persone disabili à l'infurmazioni.

Guida d'infurmazione per i zitelli cù autismu preparatu

Infine, trà e guide preparate per e famiglie cù individui autistici, anziani di più di 65 anni, anziani cù malatie croniche, individui cù bisogni speciali è persone cù disabilità auditiva è e so famiglie, hè dichjaratu chì sia u travagliu stampatu sia visuale hè statu fattu. compie per u scopu di informà i zitelli cù autismu è u video pertinente hè statu spartutu nantu à i cunti di e social media. U Ministru Selçuk hà ancu dichjaratu chì i video informativi per i persone cù autismu sò stati tradutti in lingua di segni turca.

Selçuk hà nutatu chì a guida per e famiglie cù autismu hè ancu in a fase di stampa; "Accedendu à l'infurmazioni durante l'epidemie di coronavirus; "Acquistà è capiscenu l'infurmazioni hè diventatu più impurtante chè mai". disse.

In i video publicati per i zitelli cù autismu, a lingua di i zitelli hè presente; Includeva infurmazione nantu à ciò chì era fattu in casa. E seguenti dichjarazioni sò state incluse in i video:

"Questi ghjorni, simu in casa cù a mo famiglia. Ùn facemu micca e cose chì facemu ogni ghjornu. Ùn vedemu micca sempre e stesse persone chì vedemu. Ùn pudemu micca fà l'attività chì mi piace à fà fora. Si parla di un virus chjamatu coronavirus chì face a ghjente malata. Si dice chì causa febbre è tosse. Tuttavia, a mo mamma è u babbu hà preparatu un novu prugramma per mè in casa. Avemu aghjustatu novi attività chì mi piace à fà in casa. Pudemu passà un bonu tempu in casa. Avemu ghjucatu più ghjochi. Per prutezzione di u virus, lavate e mani spessu cù acqua è sapone. Aduprate disinfettante per e mani è portu a mo maschera fora. A mo scola hè attualmente in vacanze, ùn andaraghju micca à a scola durante stu periodu, possu cuntinuà a mo educazione da casa via computer è internet. Calchì volta possu esse assai nervoso è aggressivu. Ùn possu micca cuntrullà questu. In questa situazione, a mo famiglia mi fa sentu sicuru è mi calma dicendu chì ùn serà micca sempre cusì. sicuru; Pudemu esce senza entre in cuntattu cù a ghjente. Calchì volta hè bonu per mè per piglià un pocu di aria fresca è camminà. A ghjente pò sentu male. Puderaghju chì i mo anziani sò preoccupati è nervosi quandu sentenu a nutizia è ne parlanu. "Puderaghju fà parechje dumande nantu à questu prublema, agisce in modu aggressivu, è pare tristu è ansioso".

"Lezioni publicate nantu à l'EBA è l'annunzii di serviziu publicu di u Ministeru di a Salute sò stati tradutti in lingua di i segni turca"

Ricordendu chì e guide eranu precedentemente preparate per l'anziani è i disabili mentali chì stanu in tutte l'istituzioni private è pubbliche, Selçuk hà ancu aghjustatu chì e lezioni trasmesse in EBA TV è i spots publichi di u Ministeru di a Salute sò stati tradutti in lingua di segni turca da a lingua di i segni. Interpreti di u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, hà enfatizatu.

U Ministru Selçuk hà dettu ancu: "Chì hè u Novu Coronavirus?", "14 Regoli contr'à u Risicu di u Novu Coronavirus" è "Chì hè COVID-19?" Hà nutatu chì i video informativi sò stati espressi per i malati di vista, è sò stati preparati cù spiegazione in lingua di i segni per i malati di udizione è publicati in u situ web di a Direzzione Generale di i servizii per i disabili è l'anziani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*