Messaghju di Celebrazione di a Festa di Ramadan da u Direttore Generale Yazıcı

Ramadan Holiday missaghju di felicitazione di u direttore generale
Ramadan Holiday missaghju di felicitazione di u direttore generale

Cari passageri,

Mentre a pandemia di Kovid-19 cuntinueghja à affettà a nostra vita, celebreremu Eid al-Fitr in e nostre case, è ùn pudemu micca visità i nostri amati per a nostra propria salute è per prutege a so salute.

Bona salute…

Ci face tutti felici di vede chì e misure pigliate finu à avà per cuntrullà a pandemia ùn sò micca state in vain. Hè dichjaratu chì a rata di trasmissione di l'epidemie hè diminuita è hè sottu cuntrullata per avà.

Ancu s'è questu sprinkles acqua nantu à tutti noi, ùn duvemu micca esse cumpiacente. U modu più efficau di prutezzione da u virus, per quale ùn ci hè ancu una vacuna o una medicina, hè di evità u cuntattu, portà una maschera, attente à a distanza suciale è l'igiene di e mani.

Cum'è a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, cuntinuemu à piglià e nostre misure contr'à u risicu di Kovid-19.

In u scopu di queste misure, avemu suspesu i nostri servizii di treni di passageri domestici è internaziunali, eccettu Marmaray è Başkentray.

Disinfettemu i nostri treni urbani attualmente in funzione, verificate u tassu di occupazione, è pigliamu e precauzioni necessarie per a mascara è l'igiene di e mani.

Cum'è u modu di trasportu più sicuru in l'epidemie, u nostru trasportu di merci ferroviaria cuntinueghja à aumentà.

Per d 'altra banda, ci hè statu un principiu storicu cù u transitu di treni di merci naziunale è di u transitu di treni di merci internaziunali da Marmaray. Cuminciò u trasportu di merci ferroviaria ininterrotta trà l'Asia è l'Europa.

Cum'è parte di u prugramma di nurmalizazione, cum'è parte di e misure pigliate contr'à u risicu di Kovid-19, avemu da principià à operare i treni d'alta velocità da u 28 di maghju, mentre riarranghjemu u nostru ambiente di travagliu è e cundizioni. Avemu pensatu à uperà a linea principale è i treni regiunale gradualmente in u futuru.

In a vendita di biglietti, mentre chì i biglietti sò venduti à una capacità di 50 per centu in cunfurmità cù a distanza sociale è in un mudellu incruciatu saltendu i posti, serà ubligatoriu per i passageri di viaghjà cù maschere. Inoltre, aspettemu chì i nostri passageri rispetteranu 19 regule contr'à u risicu di Kovid-14 da u Ministeru di a Salute.

In nome di a famiglia TCDD Transportation, felicitamu a vostra Festa di Ramadan cù i mo sinceri auguri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*