U populu di Izmir ùn hà micca rinunciatu à a precauzione in u trasportu

A ghjente di Izmir ùn hà micca lasciatu a precauzione in u trasportu
A ghjente di Izmir ùn hà micca lasciatu a precauzione in u trasportu

Sicondu i dati di a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir, in a settimana di l'11 di Maghju, i valori di viaghju in autobus di i primi dui ghjorni anu aumentatu da una media di 14 per centu cumparatu cù u listessu periodu di a settimana precedente. Enfatizendu chì a tavula hè piacevule, u presidente Tunç Soyer, hà ringraziatu u populu di Izmir, hà datu u messagiu "cuntinuà a precaution".

In Turchia, chì hè in lotta cù l'epidemie di virus corona, alcune misure sò state rilassate da u luni 11 di maghju. centri commerciali, caffè è ristoranti, buttreghi, barbieri, parrucchieri è centri di bellezza; Hè stata aperta à a cundizione di seguità e regule d'igiene è di distanza suciale. Tuttavia, hè statu osservatu chì a chjama fatta da l'autorità "Ùn affluite micca in e strade in una volta" hè stata largamente seguita in İzmir.

Sicondu i dati di a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir, 402 mila 809 corse sò state fatte in tutti i veiculi di trasportu publicu u luni, quandu u prucessu di "nova normale" hà iniziatu. Stu numeru era 345 mila 780 u luni a settimana passata. Hè vistu chì l'aumentu più altu, chì hà criatu a diferenza di 57 mila 29 rides, era in pienu imbarcu cù a figura di circa 42 mila. Cusì, u tassu di imbarcu di i veiculi di trasportu publicu u luni hè aumentatu solu di 16 per centu cumparatu cù u luni precedente. U marti, u 12 di maghju, u numeru di imbarcu hè aumentatu da solu 13 per centu cumparatu cù u marti precedente. Cusì, l'aumentu mediu di l'imbarcu in i primi dui ghjorni di a settimana "nova normale" era di 14 per centu in media paragunatu à u listessu periodu di a settimana precedente.

Grazie da u presidente Soyer

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana, chì hà dichjaratu chì a ghjente di Izmir hà agitu in modu rispunsevule è l'hà ringraziatu. Tunç SoyerHà enfatizatu chì a precauzione ùn deve esse abbandunata finu à chì l'effettu di u virus hè cumpletamente rottu. Nutendu chì l'epidemie cuntinueghja, u presidente Soyer hà dettu: "Pruvemu di ùn lascià micca a casa à menu chì ùn hè necessariu. Sè andemu fora, assicuremu chì ùn hè micca affollatu. Cumpitemu cù e misure d'igiene è di prutezzione à a massima misura ", disse.

Sè pussibule, utilizate una bicicletta

Suggerendu di marchjà o di utilizà una bicicletta se pussibule invece di utilizà u trasportu publicu, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu ancu travaglii per aumentà è incuragisce l'usu di e biciclette. Annunziaremu prestu. S'ellu ci vole à aduprà u trasportu publicu, micca in l'ora di punta; Pruvemu di esce trà 10.00:16.00 è XNUMX:XNUMX. Ùn andemu micca senza maschere ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*