E strade di Bursa riviviscenu in curfews

E strade di Bursa anu tornatu à a vita in i curfews
E strade di Bursa anu tornatu à a vita in i curfews

E strade in Bursa, chì ùn sò micca state mantinute dapoi anni per via di a densità di trafficu, sò diventate còmode grazie à i curfews. Cù u travagliu fattu solu durante i curfews, a strada di 28 chilometri hè stata rinnuvata da zero versendu circa 80 mila tunnellate d'asfaltu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un intensu sforzu per furnisce pasti caldi, cibo è bisogni di u mercatu à i citadini affettati da l'epidemie, in particulare i travaglii di disinfezione per prevene a diffusione di l'epidemie di coronavirus, d'altra banda, hà trasfurmatu l'epidemie in una opportunità è Littiralmenti hà purtatu a vita à i carrughji principali chì ùn sò micca stati mantinuti per anni. A Municipalità Metropolitana, chì hà trasfurmatu i curfews imposti da u Ministeru di l'Affari Interni i fine di settimana in e pruvince chì coprenu 30 Municipalità Metropolitana è Zonguldak da l'11 d'aprile, in una opportunità storica, hà iniziatu i travaglii di asfaltamentu in tutte l'arterie principali, induve ùn hè micca pussibule. per intervene per via di a carica di trafficu in i tempi normali, à a vigilia è in i ghjorni di Eid. In l'ultime 6 settimane, a strada Mudanya, e linee di tram T1, T3, Setbaşı, Yeşil, Namazgah, İpekçilik è Gökdere - Strade Acemler, chì ùn sò micca state mantenute per anni, sò state rinnuvate da zero. U weekend scorsu, a direzzione di l'arrivu di a strada Ankara trà Merinos è Gökdere hè stata rinnuvata, è a direzzione di partenza nantu à a listessa strada hè stata adattata per Bursa cù i travaglii chì anu continuatu durante e vacanze. Hè stata rinnuvata da e squadre chì venenu à u campu in i primi minuti di a pruibizione à a vigilia di a notte. Cù u travagliu fattu solu durante i curfews, a strada di 28 chilometri hè stata rinnuvata da zero versendu circa 80 mila tunnellate d'asfaltu.

Valeva a pena u nostru sforzu

Evaluendu u prucessu pandemicu chì hà iniziatu in a seconda settimana di marzu in quantu à i servizii municipali, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì anu passatu una bona prova in quantu à i servizii suciali è a municipalità di rutina. Dichjarà chì, cum'è una cità metropolitana, attribuisce una grande impurtanza à a disinfezione è l'assistenza suciale à i citadini chì sò affettati negativamente da u prucessu per prevene a diffusione di l'epidemie, u sindaco Aktaş hà dettu: "Tuttavia, malgradu tutte e misure pigliate in termini. di salute, a vita cuntinueghja à piena velocità. Per quessa, avemu fattu un bonu usu di i curfews, soprattuttu i fine di settimana, è rinnuvatu cumplettamente l'arterie principali chì ùn pudianu esse intervenuti per anni. In questu prucessu, avemu finitu u travagliu chì normalmente durava mesi, ghjornu è notte, in pocu tempu. I nostri squadre anu travagliatu duru, ma i nostri sforzi valenu a pena. "Vogliu ringrazià tutti i mo cumpagni di squadra chì anu travagliatu devotamente in questu prucessu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*