MSB: "E nostre truppe di fruntiera ùn anu micca lasciatu i contrabandisti à a fruntiera di l'Iran, l'Iraq è a Siria"

E nostre unità di cunfini MSB ùn anu micca lasciatu i contrabandisti in a fruntiera di l'Iran, l'Iraq è a Siria.
E nostre unità di cunfini MSB ùn anu micca lasciatu i contrabandisti in a fruntiera di l'Iran, l'Iraq è a Siria.

In u risultatu di l'attività di ricunniscenza, sorveglianza, emboscata è vigilanza realizate da e nostre truppe di fruntiera eroiche in tutte e cundizioni climatichi è terrenu, ghjornu è notte, 24 ore à ghjornu, custituiscenu una parte significativa di e risorse finanziarie di l'urganisazioni terroriste è eranu purtatu illegale in u paese; U cuntrabandu di droga, bovini è sigarette hè statu fattu un colpu maiò. L'ultima settimana, grandi quantità di droghe è sigarette sò state sequestrate durante l'operazioni à e fruntiere di l'Iran, l'Iraq è a Siria.

147 KG D'HEROINA COPERTA À A FRUNTIERA IRANA

In u risultatu di l'operazione di successu realizata da e nostre unità di cunfini in Van in coordination with the Gendarmerie units, 147,3 kg d'eroina, 10 kg di droghe cunsiderate metamfetamina è 20.318 13 cigarettes di contrabbando sò state sequestrate. Un totale di 6.6 kg d'eroina, in pacchetti 9.150, hè statu sequestratu, chì era pensatu per esse un totale di pacchetti XNUMX, chì eranu destinati à esse impurtati in u paese via l'Iran. Nantu à a linea di frontiera di Van Başkale, XNUMX pacchetti di sigarette sò stati sequestrati, carricati in u veiculu cù u cunduttore.

E nostre truppe di fruntiera, chì anu impeditu à 3 persone chì provanu à entre in u nostru paese illegale in un altru puntu di a fruntiera iraniana, anu pigliatu 2.996 pacchetti di sigarette illegali durante a ricerca è a scanning di a scena di u crimine.

Di novu, e nostre truppe di cunfini chì pattuglianu a fruntiera iraniana anu pigliatu 3 fucili automatichi, 5 fucili semi-automatici è 2 kg di droga metamfetamina in 30 pacchetti in 29.8 zaini.

Pruvavanu di intruduce 497 ANIMALI PICCOLI DA A FRONTERA IRAK

Inoltre, 497 omi è 3 donna chì sò vinuti da u Nordu di l'Iraq è anu pruvatu à portà 1 bovini chjuchi in u nostru paese illegale sò stati catturati è arrestati.

Una persona chì hà fattu un tentativu di passaghju di fruntiera illegale da Siria fughje in Siria per via di l'intervenzione di e nostre truppe di fruntiera. In a ricerca fatta in a regione, 1000 pacchetti di sigarette di contrabande sò stati sequestrati.

Sei persone chì provavanu di attraversà a fruntiera siriana illegale sò stati chjappi è arrestati.

E persone detenute à e fruntiere iraniana, irachena è siriana, i bovini sequestrati è altri materiali illegali sò stati consegnati à l'unità di u Cumandante Generale di Gendarmerie.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*